/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Flere omdrejninger
Fra : Spotbot
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 28-05-08 21:11

Hvordan får jeg min scooter til at tage flere omdrejninger ? Gode tips evt..
problemet er at min gearing kun går til 60Km/t på speedometer.. så derefter stiger den i omdrejninger, men hvad kan jeg gøre for at få den højere op ?

P's jeg har fjernet skive, skiftet udstødning til en silent pro, har midlertidigt power filter på. Dyse 78 (dyse 50 standard)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-08 22:57

Er du træt af livet

Og hvad med de uskyldige

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 29-05-08 22:56

Prøv www.billig-scooter.dk og opret dig og skriv samme spørgsmål derinde.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 30-05-08 11:07

Bare lige husk, det er faktisk ret ulovligt.

Vil du have scooteren konfiskeret???

Bliver du taget i at køre på den, koster det bøde, og mulig udsættelse af dato for at få kørekort til bil.

Kører du nogen ned, klapper fælden, og kan betyde fængselsstraf, Vil betyde bøde, og garanteret også et civilt søgsmål, hvor offeret kræver erstatning. Og det er IKKE småpenge.

Det er heller ikke sikkert din forsikring dækker, hvis du kører ulovligt.

Håber det kun er dig selv det går ud over, når du kører galt.

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 30-05-08 15:59

Nej min forskikring dækker dog ulovlige knallert BARE de ikke kører over 30, men hvis skaderne er så store de ikke kunne være sket ved 30 så dækker den ikke længere.. så ikke kom her belær..

Ved skam alt om det du prøver at fortælle, spil klog i en anden tråd end min

Ja scooteren konfiskeres 3. gang ?? IKKE første gang man tages for kontruktiv ændring

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 30-05-08 16:01

Undskyld agressiviteten, er bare så træt af at jeg går ind i et KNALLERT forum, og så skal man høre på jura, og alt muligt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-08 16:28

At gå ind i et knallertforum er jo IKKE ensbetydende med at ULOVLIGHEDER TILLADES.....

Der er vist noget du har misforstået.....

Køb en motorcykel

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 30-05-08 18:16

Det godt du endelig kan blive enig med nogen refi, kan i ikke studere/sludre jura sammen eller noget ??

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 02-06-08 13:55

Hvis du ikke vil høre folks meninger, så gå dog til en mekaniker og spørg ham, få ham til at gøre det..... NÅe nej. Han har jo pligt til at anmelde det.

Spørger du på kandu, må du finde dig i svarene.

Og sjovt nok, er der ikke så mange der synes det er ok.

Muligvis dækker din forsikring din knallert, men jeg gad nok se den forsikring, der vil dække, hvis du kører ind i et lille barn, og gør det invalid for livstid på en ulovlig knallert.

Jeg tror IKKE på den forsikring findes.

Annuller spørgsmålet
Fra : Spotbot

Dato : 02-06-08 19:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar bla bla bla, og annullerer derfor dette spørgsmål
- klart giver jo ikke pointene til folk der bare spiller høje i hatten