/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Vedhæfte en e-mail i yahoo
Fra : ivanovic1
Vist : 514 gange
20 point
Dato : 28-05-08 12:23

Hej Alle,

Er der nogen der ved om man kan vedhæfte en e-mail i yahoo. Det er ikke en fil, men en email jeg skal vedhæfte.

Mvh.
Ivanovic

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-05-08 12:28

Kan du ikke Videresende den e-mail ? Ellers forklar lidt mere om det du ønsker, er det indholdet i en mail eller en fil du fik gennem mail ?

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 28-05-08 12:29

Jeg har modtaget en e-mail, men mail skal ikke videresendes, men vedhæftes hvis I forstår havd jeg mener.

Mvh.
Ivanovic

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 20 point
Dato : 28-05-08 12:31

Gem den lokalt på din maskine som en text fil - du kan vælge at downloade den som enten html eller text!
Derefter kan du vedhæfte denne mail!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-05-08 12:33

Nej jeg forstår ikke hvorfor du ikke kan/vil videresende, der for du mulighed for at skrive en kommentar i mailen inden du sender den til en ny modtager, hvis det kun er teksten, så kan du kopiere den ind i en ny mail

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 28-05-08 12:38

Hvis man f.eks. arbejder i outlook, så kan man vedhæfte en e-mail, dvs. man vedhæfter selve email. Det er dette jeg har brug for at gøre, ved bare ikke hvordan man gør i yahoo

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-05-08 12:42

Hvis det er en mail du har modtaget i din Yahoo web mail, så kan du ikke vedhæfte den til en anden mail, har du modtaget den i Outlook/Outlook Ekspress så kan du først gemme og senere vedhæfte som peque har beskrevet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-05-08 14:09

hvis det er oe eller outlook og du gemmer i eml format understøtter yahoo mail ikke den funktion desværre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-05-08 14:15

jeg gør for i øvrigt sådan at jeg kopierer teksten ind i notesblok og gemmer med valgt navn - og vedhæfter den - så går det fint

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 28-05-08 20:51

hvis du har den til at ligge i outlook kunne du jo videresende den til din yahoo-addresse og derefter videresende den i yahoomail når du har modtaget den der. Tager ingen tid -

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 28-05-08 20:54

addresse=adresse og når du videresender den bliver den automatisk vedhæftet fra Yahoo

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 29-05-08 11:48

Tak for svaret peque.