/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
buksevand?
Fra : Kaspi
Vist : 2767 gange
200 point
Dato : 04-03-03 18:35

Det er vildt mærkeligt, men jeg tænder på buksevand! Jeg fik meget buksevand i 3-5 klasse og det var vildt lækkert. Jeg elsker at få buksevand! Nogle gange gør jeg det også selv derhjemme :) Det lyder godt nok åndsvagt, at en dreng på 16 gør sådan noget! Men jeg tænder virkelig på det! Elsker at få våde bukser..
Gør i også det? :)
kh
Kappi

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-03-03 19:03

hehe----------------------viiiuuuu se en kakaofugl

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 04-03-03 20:01

Hmmm.... Hver sin smag....

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 04-03-03 20:01

Jeg synes det er sjovere når my old lady blir det.
guess who ?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-03-03 22:09

du klør bare på - i en efterhånden forrykt verden er din "lyst" såmænd ikke så underlig -så bare gå til den .......

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 200 point
Dato : 05-03-03 08:35

Hej Kappi
Jeg læste om en pige som tændte helt vildt på at gå i bad med tøj på og føle det våde tøj smyge sig om kroppen på hende, det er vel lidt af den samme boldgade. Din lyst er jo helt ufarlig og ganske uskyldig, så jeg synes du skal nyde den i fulde drag. :-;
Venlige hilsner
Mango

Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 05-03-03 15:54

.. Dog er det en rimlig dum ting om vinteren

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 05-03-03 16:13

hehe.. tjaeh? Tak for det mango :) det var sødt af dig! Kan du gi mig et link til hende eller noget? :/

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-03-03 17:51

Desværre, jeg har tænkt på hvor det var jeg havde set det...og er kommet i tanke om at det var på scor jeg tjattede med hende. Kan ikke huske hvad hun kaldte sig desværre..ked af det men der kan jeg desværre ikke hjælpe dig.
Knus
Mango

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 05-03-03 17:55

Ok ;) ærgeligt nok! Hehe.. man tak for hjælpen mango, det svar sgu sødt af dig :)
Så vil jeg blive ved med at dyppe røven i toilettet og håbe på der en dag kommer nogen og giver mig buksevand :D
hilsen
Kasper...

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 05-03-03 18:18

Hus at skylle ud først ikke!

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 05-03-03 18:38

loool.. ja da ;) *Ss* allways pall :P jeg kan da også bare tage håndvasken? :)
kommer du ik og giver mig buksevand? ;) plzz *Gg*
hilsen
Kasper..

Godkendelse af svar
Fra : Kaspi

Dato : 05-03-03 18:40

godt link ;)

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 05-03-03 19:32

glem det

Kommentar
Fra : meeeeep

Dato : 04-05-03 19:50

Du er ikke den eneste der tænder på et par våde bukser

Kommentar
Fra : meeeeep

Dato : 02-06-03 09:39

Halllooooooo............er den her debat lukket fordi den er blevet useriøs elelr hvad ??

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 02-06-03 13:06

hmm.. den er ik useriøs.. bestemt ik!! Men jeg mener bare, at jeg har fået besvaret mit spørgsmål *GG*.. hvorfor da? Er du interesseret? Eller hvordan ligger det?

/Kasper..

Kommentar
Fra : meeeeep

Dato : 03-06-03 10:28

Samme måde som dig (tror jeg nok) dog har jeg aldrig prøvet at få buksevand, men jeg ved at jeg tænder på det fordi bare tanken tænder mig. Jeg har nu også gjort som dig, oig givet mig selv buksevand, det var ret nice.

Sjovt nok så trodede jeg også jeg var den eneste i hele Dk der havde den "lyst"

Hvad der irriterer mig er at det er umuligt at finde sider, billeder, film osv. om den slags.

Er du sikekr på at det ikke er ydmygelsen i det der tænder dig ? fordi det tror jeg det er med mig. og at folk tænde rpå ydmygelse er ikke "unormalt"

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 03-06-03 15:46

ye!! Det er det samme.. jeg ka sgu også lide ydmygelsen!! fuck det er fedt
faktisk er der også en, der hedder Anette, der også tænder på det! (men hun svarer sgu aldrig)!!..
Men før i tiden fik jeg også lidt buksevand.. og især i de små klasser der fik jeg buksevand af 5 piger fra de store klasser... damn hvor var det fedt, hehe..

HELT ENIG!! det lyder måske lidt mærkeligt, men jeg har sgu søgt lang tid for at få billeder af buksevand og lign.. Det eneste der sådan set gav resultat var under miss wet t-shirt.. der stod de i et badekar ellers har jeg også et andet med en pige, der får en kande vand ned i trussen men hvis du er interesseret i at snakke el'r bytte billeder, så ka du da lige få min mail kornskov@hotmail.com

Venlig hilsen
Kasper..

Kommentar
Fra : meeeeep

Dato : 03-06-03 17:33

Har mailet dig.