/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlkode 28 i enhedshåndtering
Fra : frederikshavn
Vist : 4247 gange
100 point
Dato : 28-05-08 11:30

Heysa,jeg står med et problem,som lyder: inde i enhedshåndtering har jeg et gult ?ud for andre enheder,og når jeg trykker på krydset,sttår der ukendt enhed,når jeg så vælger enskaber for denne,får jeg denne :driverne til denne enhed er ikke installeret. (Kode 28),og der står placering på pci standard ISA bro,og jeg har intet i mine pci slot,og jeg har installeret alle mine drivere,og prøvet st, opdaterer dem,og det hjalp ikke, kører med xp pro sp3,med alle updates,mit board er et ASUS A8N32-SLI DELUXE med nvidia chipset,hva f... gør jeg for at løse problemet?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-05-08 12:48

Du har en eller anden hardware som Windows ikke kan genkende, du skal ikke tage meldingen om pci placeringen særlig alvorlig, prøv at tænke tilbage om du har slettet en hardware, men som ikke er fjernet fra computeren, jeg har samme problem med en modem på min bærbare, jeg troede at jeg kunne fjerne den fra Enhedshåndtering, men nej computeren ved godt at modem er der, men kan ikke finde ud af hvilken hardware det er og jeg kan ikke geninstallere

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-05-08 12:52

Her kan du se enhedshåndteringsfejlkodebeskrivelse (nøj det blev til et langt ord).http://support.microsoft.com/kb/310123/da

Her kan du se hvad andre skriver om samme fejl.
http://www.spywarefri.dk/Forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=14251

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-08 13:17

Deter denne driver du mangler>
ACPI driver for ATK 0110 virtual device
find den under>

Utilities

http://support.asus.com/download/download.aspx?model=A8N32-SLIDeluxe&SLanguage=en-dk

Opdater den igennem computeradministration.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-05-08 13:18

Er på alle asus bundkort.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 28-05-08 14:17

Tak for svaret Manse9933.det var nemmelig lige det der manglede