/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Tidsindstilling på hjemmeside
Fra : nielspnielsen
Vist : 337 gange
40 point
Dato : 27-05-08 14:48

Hej!

Jeg er ved at lave en hjemmeside i Frontpage, og vil høre, om der er nogen, der ved, om man kan få en side til at skifte til en anden af sig selv efter f.eks. 20 sek. ligesom Powerpoint. Det drejer sig nemlig om en side, der skal skifte mellem forskellige nyheder af sig selv.

/Niels Peter

Kommentar
Fra : peque

Dato : 27-05-08 15:21

Tjek HTML redirecting - Men det lyder ikke som det rigtige du vil bruge - Men derimod et Php script eller lign der gør dette

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-05-08 15:46

Jeg ved ikke lige om det er det her du tænker på, http://webdesign.about.com/od/metataglibraries/a/aa080300a.htm, men man kan med meta tags refreshe, reloade og redirecte til andre sider.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-05-08 17:03

Hej

Placer følgende HTML kode imellem <HEAD> og </HEAD> i din HTML kode.

<meta HTTP-EQUIV="REFRESH" content="X; url=http://www.dinside.dk/side1.html">

Denne HTML kode vil sende den besøgende viderer til en anden side.
Med content="X; kan du indstille det antal sekunder der skal gå før der vidersendes.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-05-08 17:38

det er jo det jeg har henvist til med det link jeg har lagt i mit indlæg.

Kommentar
Fra : nielspnielsen

Dato : 04-06-08 14:32

Tak skal I have! Problemet er løst!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-06-08 09:32

Fint, hvon' gjorde du så, hvis man lige skulle få brug for det

mvh klaudi

Kommentar
Fra : nielspnielsen

Dato : 18-06-08 14:04

Jeg brugte den kode, som du postede :) Tak for det!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-06-08 16:08

OK, ku' jo være det var noget Frontpage indbygget du havde fundet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-06-08 20:33

kan du så for en god ordens skyld ikke acceptere svaret, så det kan blive lukket.