/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Program til at lave en auktion
Fra : meggi
Vist : 593 gange
300 point
Dato : 27-05-08 12:06

Hej alle i kloge hoveder

Jeg skal til at lave en hjemmeside hvor man skal kunne købe på auktion.
Og har brug for, at man ka se seneste bud, ikke nødvendigvis hvem der har budt.

Kender i noget der kan bruges, og hvor man evt. samtidig kan sætte sit eget præg på udseendet af siden.

Hvis det er et købeprogram som skal bruges, venligst skriv prisen hvis du kender den.

Håber meget på hjælp fra jer, det korrekte bud belønnes med så meget som 300 point

PS: Ebay er ikke et alternativ

Mvh
Betina

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-08 15:45

Hvorfor ikke bare lade folk sende en mail....

Hvis det er noget der blot skal have den mindst smule resgyldighed er det ikke noget du sådan lige sætter op på en eftermiddag....

Hvorfor dur ebay ikke

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 28-05-08 22:59

Hej Refi

Tak for dit svar.

Ebay duer ikke, fordi det er en auctions som skal laves for en hesteforening, hvor man kan byde på bedæknings priser for ind- og udenlandske hingste, det passer sig ligesom ikke på ebay, som ellers er en udemærket side.

At lade folk byde via mail, har vi også haft oppe at vende, men foreningen vil gerne at folk kan følge med i budene hele tiden, og der er ingen der har mulighed for og tid til at sidde og holde øje med mails hele tiden. Ellers et godt bud.

Mvh
Betina

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-05-08 23:35

I kan da opdatere buddene hver dag på en hjemmeside - det tager da ikke mange sekunder....

Eller lave en "gruppe" i messenger der holdes åben hele budperioden.....

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 02-06-08 11:06

dette er foreningen heller ikke interesseret i desværre :)

Slet ingen der kender programmer der kan dette?

mvh
Betina