/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mus
Fra : pylle12
Vist : 536 gange
200 point
Dato : 27-05-08 07:25

Er der nogen der kan fortælle hvordan man indstiller musen.
Hvis man peger på et link åbner det aut. Det er ikke altid godt, jeg ville gerne den kun åbner når man klikker

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 27-05-08 07:49

Gå i kontrolpanel dobbeltklik på mus. Her kan du indstille de forskellige funktioner din mus har.

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 210 point
Dato : 27-05-08 07:51

Glemte at skrive at du skal sætte flueben i slå kliklås til under fanen mapper.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 27-05-08 07:55

Glem det med kliklåsen det er ikke rigtigt den bruges når der skal trækkes. Undskyld

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-05-08 07:57

Kontrolpanel/printere og andet harware/mus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-05-08 11:04

Det må du forklare lidt nærmere, hvor er det at link åbner når du peger ? Er det Internet Explorer eller hvor, og hvad mener du med "åbner" ? Jeg tror ikke det har noget med musen at gøre

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-05-08 12:13

Du bliver lige nød til og fortælle hvilken mus du har, for det er ikke noget man kan indstille windows til og gøre. Mig bekendt.

Godkendelse af svar
Fra : pylle12

Dato : 27-05-08 19:17

Tak for svaret chaufrat.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 27-05-08 21:41

Selv Tak.