/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Discovery Trailer
Fra : heroine
Vist : 476 gange
500 point
Dato : 27-05-08 01:33

Hej,
For ca. 6 måneder siden, havde Discovery Cahnnel en trailer for et af de der mord-programmer.
Denne var akkompagneret af en helt fantastisk sang.
en kvinde med en fin stemme.
Jeg fik ikke fat i hele teksten, men den lyder noget a la:

"This is life, is this life"

Hvis der er nogen derude, som kan hjælpe mig, bliver jeg meget glad!
Jeg ved, at sangen ikke er produceret til selve reklamen, så den burde være til at finde et sted.
Desværre svarer DC ikke på spørgsmål angående de sange/melodier, de bruger I deres programmer.

Håber på mange gode svar :)

Mvh.
Charlotte

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 27-05-08 18:02

altså sang hun sætningerne efter hinanden :
This is life, is this life"

eller sang hun kun én af sætningerne men du kan ikke huske hvilken?
Hilket mordprogram var det?

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 27-05-08 18:06
Kommentar
Fra : heroine

Dato : 27-05-08 19:12

Hun synger begge dele.
Jeg kan ikke huske hvad programmet hedder.
Enten er det det, som hedder "Murder in mind" på engelsk, eller også omhandler det uopklarede mord.

Det var en meget fin stemme, og ikke pop like High School Music...

c

Kommentar
Fra : SillyconValley

Dato : 27-05-08 21:57

Delta Goodrem "In this life"