/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvor sælger man båd?
Fra : jomfruane
Vist : 616 gange
200 point
Dato : 26-05-08 22:33

Hejsa
Nogen der kender rigtig gode steder hvor jeg gratis kan sætte et familiemedlems båd til salg på nettet.
Den ligger allerede på dba.dk guloggratis.dk og på trendsales.dk
derudover er der scanboat og udkik

Det er træ sejlbåd og handler altså ikke om nymodens trim og gejl

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-05-08 22:38

Hej med dig.
Der er mange steder :
Scan booat . dba , bådinfo , gul og gratis.

De fleste steder kan du sætte billeder ind af båden og un udførlig beskrivelse.

Held og lykke

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 26-05-08 22:39

bådinfo var ny - den tager jeg tak.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-05-08 22:40

det var så lidt. Der har jeg lige solgt vores.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-05-08 22:40
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-05-08 22:44

Der er også bådmagasinet og bådnyt. De optager også annoncer

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 26-05-08 22:46

Tak, i er nogle skattebasser

jeg smutter i køjen nu, men vender skuden forbi igen i morgen.

Vi bommer... godnat.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 26-05-08 22:57

TS træskibssammenslutningen har et medlemsblad hvor du kan annoncere hvis det er et gammelt brugsfartøj.
www.ts-skib.dk
Bjørn

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-07-08 10:11

Hej, jeg har glemt dette spørgsmål undskyld.

Ind til videre er der intet sket og min onkel har valgt at sætte prisen ned.
Jeg har oprettet en hjemmeside www.bricksite.com/cuttysark men tænker at prøve nogle tyske sider, jeg kan nemlig forstå der er flere entusiaster der.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-07-08 22:42

Nydelig båd, men det er ikke en båd der passer til TSs medlemmer. TS er for såkaldte brugsbåde.
D.v.s. både der er bygget til andet end lystsejlads.
Der er en tilsvarede forening for ældre lystfartøjer, i daglig tale kaldt "De fæle" Den hedder "DFflL" tror jeg nok!
Jeg prøver at finde et link til dig.

Bjørn

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-07-08 22:45

Du skal Google skrive DFÆL så finder du foreningen.
De har også annoncer.

Bjørn

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 29-07-08 05:42

Båden er medlem af DFÆL og har fået æresbevisning for god bevaring
Det giver ingen mening at sælge båden til andre medlemmer, da de allerede nusser rundt med deres egen træbåd.

Jeg har flere annoncer kørende, men har lovet at prøve at finde tyske sider hvilket er lidt svært - kender du nogle gode tyske sider?

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 29-07-08 22:39

Nej, og så ser jeg helst at de klassiske dansk både bliver i Danmark.
De behøver da ikke at være helt umuligt at sælge igennem "de fæle" der er "de fæles" børn, og så kommer der da stadig romantiske idioter til, selv om det ikke er mange.

Bjørn

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 30-07-08 07:58

Uha der er mange flere end man tror. Min far laver såmend DFÆL´s blad og det er hans erfaringer der gør at vi ikke sætter den i der.

Der er et par stykker der har stillet yderligere spørgsmål herhjemme, så vi krydser fingre...