/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Peugeot speedake ledningsnet
Fra : jlbendtsen
Vist : 1253 gange
100 point
Dato : 26-05-08 21:19

Hej derude...

Noget der ved hvor jeg finder et komplet ledningsnet til en Speedake + meget gerne diagram..

Xtra 400 point gives for et rigtigt godt svar.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-05-08 00:44
Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 27-05-08 15:19

He he...

Ved du hvor jeg så kan købe ledningsnettet???? har søgt og søgt. Diagrammet skulle bruges hvis jeg i sidste instans måtte lave et selv men problemet er bare at der sidder en masse elektronik på som bla noget der ligner en ensretter og en anden "dims" under tanken der kunne ligne noget kondensatorværk

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-05-08 16:04

Ledningsnet kan nok kun skaffes hjem af forhandler, men man skifter jo ikke bare ud.
Den ting inder tanken er vel en Spændingsregulator. Springer den pærene da ?

http://www.thansen.dk/products.asp?c=1821128941&n=1709674203
Her er vist en til , Speedfight.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 27-05-08 17:44

Ja det er den ene af dem der sidder en anden på den anden side lidt svært at forklare hvordan den ser ud den er aflang og med kun een ledning mærkelig dims

vil gerne have skiftet hele nettet ud da det er ved at se lidt ømt ud