/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
problem med start af pc
Fra : fkj64
Vist : 500 gange
200 point
Dato : 26-05-08 18:19

hej. jeg har fået et problem med min pc som ikke vil starte helt op.
Når jeg starter den op kommer jeg ind hvor man få at vide at windows ikke startede korrekt.
Jeg har prøvet alle de muligheder der er tilgængelig såsom fejlsikret tilstand,sidst kendte fungerende konfiguration og start windows normalt og ingen af de muligheder hjælper.
hvad kan jeg gøre for at få den igang igen.
mvh. fkj64

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-05-08 18:40

sæt windows cd i og kør en repair

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 26-05-08 18:42

Hvad har du lavet ved pcen inden du fik problemer med den?

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 26-05-08 18:44

mit problem er at jeg ikke har fået brændt den installaion som var intalleret på pc og kan derfor ikke køre en repair

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 26-05-08 18:46

hej michael_30.
jeg har ikke lavet noget ved den. det kommet ud af ingenting

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-08 18:49

Citat
mit problem er at jeg ikke har fået brændt den installaion som var intalleret på pc og kan derfor ikke køre en repair

Så ligger den stadig på harddisken....

Under opstart får du valget (sikkert F11)

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 26-05-08 18:49

Tror det er spam eller virus.....

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 26-05-08 19:03

hej refi.
jeg få ikke nogen mulighed for at vælge under opstart. Jeg kommer direkte ind hvor man få mulighederne fejlsikret tilstand,fejlskret tilstand med netværk,fejlsikret tilstand med kommandoprompt og sidst kendte fungerende konfiguration hvor systemet virkede.
Og ligemeget hvilken muleghed jeg vælger kommer jeg tilbage igen til de samme muligheder

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 26-05-08 19:28

Prøv at afmontere al ekstern udstyr og start den igen

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 26-05-08 19:31

Det kan også være at der er noget inde i pcén der er løs.
Prøv at tjekke om grafikkort og lign. sidder helt som det skal.
Har før set noget lign. hvor det bare var grafikkortet der havde rykket sig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-08 19:33

Tja - så må du have pillet ved fabriksindstillingerne...

Afprøv dine F-taster fra en ende af under opstart.... (skal måske så startes 12 gange)

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 27-05-08 12:37

Da jeg ikke har fået løst problemet med de svar jeg fået lukker jeg spørgsmålet ned.

Annuller spørgsmålet
Fra : fkj64

Dato : 27-05-08 12:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål