/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Startproblemer
Fra : Hovler
Vist : 271 gange
200 point
Dato : 04-03-03 16:55

Jeg har en garelli (Rally) Den tænder fint og lyder fint med hensyn til kompression! Og nå man giver den gas kan man høre at den tager en lille smule ved!! Men ikk nok til at starte!! Har tjekket kaburator og alt andet!!

PS: Den har været skildt ad, er lige blevet samlet igen. Så har altså ikk kørt i en måned!!

Håber på svar Tak....

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 04-03-03 18:23

Prøv i første omgang med lidt kaburatorsprit i benzinen.

/Thomas

Kommentar
Fra : sjagget2003

Dato : 05-03-03 00:58

Hmmm, ja der kan være mange grunde til at du ikke kan starte den, har du prøvet med et andet tændrør, eller checke om tændings tidspunktet er korrekt indstillet..prøv eventuelt at give den en gang jetstart eller en sjat benzin direkte ind i manfolden, hvis det ikke hjælper er det helt sikkert et tændings problem....

Kommentar
Fra : kan2

Dato : 09-03-03 19:32

har du sørget for at afstanden ved elektroden på tændrøret er korrekt, eller om tændrørets tilstand er jeg-skal-skiftes-nu-agtig. kul på toppen, smeltet elektrode, eller andet tegn på slid?