/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Points udbydes - del 5
Fra : h_blunck
Vist : 444 gange
500 point
Dato : 04-03-03 16:54

Så er det ved at være sidste udkald...

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 510 point
Dato : 04-03-03 17:00

Man må oprette lige så mange brugere man har lyst til hos kandu.dk, så længe man ikke begynder at snyde med dem indbyrdes. Der er flere som har oprettet 2 profiler, en profil til at stille spørgsmål, og en til at svare på spørgsmål, dette er fuldt ud lovligt.

Med venlig hilsen

Paw K.
(HR direktør)

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-03-03 17:00

hej

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 04-03-03 17:00

Hvad går det ud på?
Verdens undergang
Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-03-03 17:01

Hej Henrik!

Synd og skam - hvis du ikke gider mere - lad være med at være så nærtagende og bliv på Kandu og vær med til at gøre Kandu bedre.

Det her viser tydeligt pointsystemets ubruelighed!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-03-03 17:01

hej

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-03-03 17:01

hej

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-03-03 17:03

se en kakaofugl

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 04-03-03 17:06

Du vinder KUN fordi du kom først...

Henrik

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 04-03-03 17:07

Du blir hurtig sur HVA Henrik

Igen FJERN de point

mvh
bantam

Kommentar
Fra : jens_larsenn

Dato : 04-03-03 17:10

giver det noget til eftertanke ?

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-03-03 17:18

Ja det giver absolut noget til eftertanke - jeg over 9000 point - det giver jo omkring 18 spørgsmål hvis jeg gør det samme.

Men nu har jeg jo oplevet meget her på Kandu - så vi må jo bare håbe på at Kandu gør noget ved de her kære point.

Men synd og skam at Henrik har valgt at forlade Kandu - håber på at han ændre meneng!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 04-03-03 17:34

Latterligt....alle modsiger sig points men vælger alligevel at komme først til mølle i disse "debatter" - det er jo set før.......

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-03-03 17:44

Ja laurenzio du har helt ret!

Når nu de point er her - ja så vil jeg da også gerne være med til at få point / et stykke af kagen.

Nogen gange så smager kagen godt og andre mindre godt og til tider helt uspiselig.

Mvh
Bjarne