/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Points udbydes - del 4
Fra : h_blunck
Vist : 362 gange
500 point
Dato : 04-03-03 16:54

Samme kriterie - kom først...

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 510 point
Dato : 04-03-03 16:58

Hej Henrik!

Synd og skam - hvis du ikke gider mere - lad være med at være så nærtagende og bliv på Kandu og vær med til at gøre Kandu bedre.

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 04-03-03 17:05

Tak for svaret Bjarne_H.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-03-03 17:12

Hej igen Henrik!

Tak for points - ja så fik jeg jo også del i kagen; men jeg synes ikke rigtig den smagte så godt.

Ta´lige og tænk dig om en gang mere og jeg vil også gerne lige oprette et spørgsmål, så du kan deltage med lige fod med dem der nu har fået 500 point.

Der opstår ind i mellem flere gnidninger her på Kandu og min oplevelse er at Kandu er i færd med en større gennemgang af systemet og jeg håber på at bl.a. point og kriterie for at deltage / vinde månedens præmie ændres.

Mvh
Bjarne