/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Model søges
Fra : holamik
Vist : 990 gange
100 point
Dato : 25-05-08 22:24

Jeg har en lille produktion af blandt andet erotisk lingeri og har brug
for at finde både en pige og en fyr, der kunne være interesserede i at stå
fotomodel. Min forretning er nystartet hvorfor jeg desværre ikke har
økonomi til at købe en af de dyre professionelle modeller. Men måske
findes der nogen der kunne være interesseret for oplevelsens skyld og
samtidig få prøvet at være fotomodel.

Samtidig har jeg også brug for en fotograf med det rigtige udstyr som ikke
skal ha' en bondegård for at skyde et par billeder.

Nogen ideer til hvordan og hvor man kan finde interesserede personer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-08 22:36

Find dem dog i din omgangskreds.....

Den får du næppe nogen til at hoppe på....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-05-08 07:25

suspekt måde at finde model på

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-05-08 07:35

Så du mangler både modeller og fotograf og du kan ikke betale, men det du skla bruge dem til er givetvis noget du tjener penge på.

Interessant måde at drive forretning

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 26-05-08 09:47

hmm. hvis deet endelig er, så køb en Gine. Evt på qxl eller lign. steder.

Eller en brugt manneqiundukke.

Har du ikke en kone? Så brug do hende, eller nogle af dine veninder.

Tror helt ærligt ikke du finder nogen, der vil gøre den slags gratis.

Og faktisk synes jeg det er frækt at spørge efter gratis arbejdskraft.

Groft udnyttelse af kvinder.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 26-05-08 09:48

synes nu også det er mærkeligt, at du gerne vil betale fotografen lidt, men ikke "offeret" der skal fremstilles.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 26-05-08 09:49

Sjovt nok handler alle dine indlæg om sex, lingeri og kondomer.
Tror du er en fupper

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 26-05-08 14:48

Der er godt nok mange kritiske svar omkring mit spørgsmål.

Men undskylder gerne hvis mit spørgsmål skulle have fornærmet nogen!!!

Men ville sætte stor pris på hvis i ville svare på spørgsmålet og ikke dele jeres mening bare fordi i ikke selv vil eller kan blive model så betyder det ikke der ikke er andre der har den drøm.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-08 15:00

Og du mener så de bliver "berømte" af at påføre sig et par "hullede" undehylere fremstillet i Taiwan fra din sidegadebutik... (som kun ligger på nettet)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-05-08 15:50

Citat
Men ville sætte stor pris på hvis i ville svare på spørgsmålet og ikke dele jeres mening bare fordi i ikke selv vil eller kan blive model så betyder det ikke der ikke er andre der har den drøm.

Squ fanden om jeg vil hjælpe en syg stodder

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 26-05-08 16:11

Citat
Men ville sætte stor pris på hvis i ville svare på spørgsmålet og ikke dele jeres mening bare fordi i ikke selv vil eller kan blive model så betyder det ikke der ikke er andre der har den drøm.

hmm...
når man vælger at lave en tråd på kandu må man forvente, at der kommer svar. Også svar man ikke bryder sig om.

Men de eneste der vil reagere positivt på din tråd (positivt i forhold til dig), er naive unge piger, der alt for ofte udnyttes af diverse gamle grise.
Vil du have en model, så vær dog så anstændig at betale.

Siger en, der iøvrigt selv har været model!!! MOD BETALING

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 26-05-08 16:54

Citat
hmm...
når man vælger at lave en tråd på kandu må man forvente, at der kommer svar. Også svar man ikke bryder sig om.

Men de eneste der vil reagere positivt på din tråd (positivt i forhold til dig), er naive unge piger, der alt for ofte udnyttes af diverse gamle grise.
Vil du have en model, så vær dog så anstændig at betale.

Siger en, der iøvrigt selv har været model!!! MOD BETALING

Undskyld tror ikke jeg har skrevet det godt nok så...

Modellerne både pige og fyren vil selvfølgelig blive betalt kan bare ikke give dem 1 milion for det men gratis skal de selvfølgelig ikke arbejde...

ligeledes gælder det fortografen.

hvad tror i jeg er? og en anden ting jeg er en fyr i midten af 20'erne.

men kan tydelig mærke i ikke vil hjælpe mig til at finde to modeller og en fortograf.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-08 17:08

Her er din model

http://www.manneq.com/

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-05-08 20:13

Citat
Modellerne både pige og fyren vil selvfølgelig blive betalt kan bare ikke give dem 1 milion for det men gratis skal de selvfølgelig ikke arbejde...

Citat
Men måske
findes der nogen der kunne være interesseret for oplevelsens skyld og
samtidig få prøvet at være fotomodel.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 27-05-08 11:06

Kortoververden...

Det var ligepræcis dit nederste citat jeg tænkte på.

Løn til fotografen bliver nævnt, men ikke de stakler, der skal ligge krop til.

Men rart han trækker det i sig igen.

Og dig kære holamik.... hvis ikke du er ældre, må du da kende masser af andre unge, der kunne være interesseret.
Undrer mig de ikke vil, hvis det er så uskyldigt som du giver udtryk for.

Og samtidig... de par andre tråde du har herinde handler jo alle om det samme.

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 28-05-08 23:58

Citat
Min forretning er nystartet hvorfor jeg desværre ikke har
økonomi til at købe en af de dyre professionelle modeller. Men måske
findes der nogen der kunne være interesseret for oplevelsens skyld og
samtidig få prøvet at være fotomodel.

dårlig formuleret kan jeg godt se beklager!

Citat
hvis ikke du er ældre, må du da kende masser af andre unge, der kunne være interesseret.
Undrer mig de ikke vil, hvis det er så uskyldigt som du giver udtryk for.

Og samtidig... de par andre tråde du har herinde handler jo alle om det samme.

Har ikke spurgt da jeg vil gerne vil adskille mit privatliv med mit arbejde. lyder måske dumt men sandt!!
Da der er mange fordomme omkring erotisk-legetøj og lingeri selvom det næsten kan findes i alle husstande.
kan bare se hvordan i har reageret på min tråd jeg er jo DØMT: sexforbryder, udnytter, syg stodder og ja jeg kunne blive ved.
men JO kender en del fyre og piger.

Ja.. stort set.. er forholdsvist ny herinde så har fået mine tæsk for reklame tråde det det bestemt ikke er velset!! det vil ikke ske igen... teil har været god til at forklare mig om reglerne..

kender du ikke nogle bureauer eller ligne da du har været i branchen?
har selv kontaktede et par stykker men de skulle have alt formeget for det (fra 50.000 og opefter)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-08 07:56

Hvad i himlens navn skal de være "levende" for.....

Det er BILLEDER du taler om - IKKE film.....

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 31-05-08 13:36

Citat
Hvad i himlens navn skal de være "levende" for.....

Det er BILLEDER du taler om - IKKE film.....

Fordi at sælge en vare kommer det meget an på hvordan du præsentere den.

Hvis du står i Bilka og skal vælge mellem to vare de koster det sammen og der er det sammen i men det er fra to forskellige producenter den en har en discount indpakning den anden er virkelig lækker pakket ind.

Hvilke af disse to vare vil du automatisk vælge? (tror vi begge er enige om svaret)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-08 19:31

NEJ - vi er absolut IKKE enige.....

En GINE egner sig 10 gange bedre.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-08 19:31

Eller er det pornobilleder du mangler

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 02-06-08 13:49

Citat
Hvis du står i Bilka og skal vælge mellem to vare de koster det sammen og der er det sammen i men det er fra to forskellige producenter den en har en discount indpakning den anden er virkelig lækker pakket ind.

Helt klart ville jeg da vælge det billigste i den situation.

Men Når man nu ikke har råd til profesionelle billeder alligevel, er en gine da ligså så ok, som en uprofesionel model.

Jeg gad nok vide hvad du er ude på.

Billige modeller??? Bah skam dig

Kommentar
Fra : backseat

Dato : 07-06-08 15:56

Hvis du stadig mangler en fotograf, så prøv at kikke forbi www.fotographic.dk

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 15-06-08 18:24

Hvor I dog mistror den arme forretningsmand. Al begyndelse er svær og det er da ok at skære ned hvor der skæres kan. Jeg tager gerne nogle billeder til dig hvis jeg får rejsen refunderet (fra Glostrup). Se evt mine fotos på: http://groups.msn.com/soendersphotos.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 15-06-08 18:26

Øv, den virker vist ikke. Prøv: http://groups.msn.com/soendersphotos/shoebox.msnw

Kommentar
Fra : Kenneth285

Dato : 25-06-08 15:34

Hey er da nogen da kende en amatør fotograf da vil tag nøgen billeder og måske en film...
så giv mig en add. eller nr??? håber at høre fra nogen

Kommentar
Fra : refi