/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Haveflise. 8 i en, farvet.
Fra : k_m_s
Vist : 571 gange
500 point
Dato : 25-05-08 20:27

God aften.

Er der nogle der kender den haveflise der heder "8 i en" i rød farve.
Den er 40 X 40 cm og 5 cm. tyk. Er delt op i 4 felter med en rille i flisen, de 4 felter er igen delt op i 2 felter hver.

Vi købte dem i sin tid hos Amager cement støberi, men de er lukket og jeg kan ikke finde den nogle steder. De må gerne være brugte.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-05-08 20:42

Kunne det være en idee at smide en annonce i:
Den blå avis
Gul og gratis
Lokal avisen.
Hvis de kun er lavet på "Amager cement støberi", vil de formentlig være lokalt anvendt.

vh Ben

Annuller spørgsmålet
Fra : k_m_s

Dato : 20-07-08 13:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål