/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Ole Rasmus Christiansen
Fra : krizz20
Vist : 795 gange
100 point
Dato : 25-05-08 17:27

Samtlige personer i husstanden

København, København (Staden), Viktoriagade (Lige numre), Kjøbenhavn Udenbys Vester Kvarter, Viktoriagade 34,Matr.213 Forhus Opg.A 5.Sal, 22, FT-1885, C9298
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Ole Rasmus Christiansen 25 Gift Husfader Murer Arbeidsmand Karbæk,Sorø Amt
Ane Sophie Christiansen 25 Gift Husmoder Slagelse
Carl Christian Christiansen 2 Ugift Barn Karbæk,Sorø Amt
Sophie Andersen under 1 Aar Ugift Pleiebarn Kjøbenhavn

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 25-05-08 18:51

Det må du kun finde på AO.
Du skriver ikke hvad du vil vide.

De er jo nok gift i Slagelse
Lis

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 25-05-08 22:42

jo hvor de begger er gift har ikke kunne finde dem

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-05-08 08:36

Mon ikke Karbæk er Karrebæk?
Sydpå nærmere Næstved end Slagelse...

Her finder du i sognetræf:
http://www.sognetraef.dk/index.asp?a=result&SognId=1378
en yderst hjælpsom skolelærer med speciale i Kar(re)bæk:
"
Velkommen til Keld Andersens hjemmeside
Du har fundet en hjemmeside, der tilhører en folkeskolelærer, som er bidt af slægtsforskning og lokalhistorie.
"
http://home23.inet.tele.dk/keld/

Jeg tror Keld her vil kunne hjælpe dig, Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-05-08 08:56

Bemærk den næstsidste her: Christensen ikke Christiansen, men mon ikke det er ham? Svend
"
Sorø, Øster Flakkebjerg, Karrebæk, Karrebæk, en Gaard, 6, FT-1880, C8776
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Ole Christiansen 54 Gift Husfader, Gaardeier Her i Sognet
Mette Marie Nielsen 43 Gift hans Hustru Her i Sognet
Anne Elise Marie Christiansen 15 Ugift deres Barn Her i Sognet
Hans Buchard Christiansen 10 Ugift deres Barn Her i Sognet
Nielsine Karoline Christiansen 7 Ugift deres Barn Her i Sognet
Maren Sophie Kristine Christiansen 5 Ugift deres Barn Her i Sognet
Carl August Michaelsen 22 Ugift Tjenestkarl Marvede Sogn
Karen Marie Andersen 18 Ugift Tjenestepige Her i Sognet
Jens Peter Buchard Christiansen 17 Ugift deres Barn Her i Sognet
Jens Mortensen 33 Gift Husfader, Gaardeier Karrebæk
Ane Hansdatter 40 Gift Husmoder Holsteinborg, Sorø Amt
Ane Marie Mortensen Under 1 Aar Ugift Barn Karrebæk
Kristine Hansdatter 21 Ugift Tjenestepige Holsteinborg, Sorø Amt
Ole Rasmus Christensen 20 Ugift Tjenestekarl Karrebæk
Hans Christian Jacobsen 28 Ugift Tjenestekarl Spjellerup, Marvede, Sorø Amt
"

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 12-06-08 23:31

tror du har ret svend

tusinden tak for alt din hjælp