/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ang. 2 profiler ved tips af h_blunck
Fra : bantam
Vist : 418 gange
1 point
Dato : 04-03-03 16:35

Hej

Jeg ved ikke om du har ret i at man IKKE må have 2 profiler, jeg kan ihvertfald ikke se noget om at man IKKE må,så hvis jeg har overset noget, så henvis venligst til HVOR det står.

Jeg er helt enig i at det ikke signalerer "rent trav", men det kan jo måske opstå ved at to bruger samme pc, med hver sin profil og så glemmer at logge ud inden den anden går på.

Men der er da helt sikkert også nogle der måske prøver af denne vej at score point, og det er jo endnu et argument for at Kandu måske en dag fjerner de point, som kan skabe så meget "misundelse", jeg HÅBER det sker en dag.

Men som sagt tror jeg ikke det er forbudt at have lige så mange profiler man vil.

Med venlig hilsen
Bantam

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 11 point
Dato : 04-03-03 16:45

Hej Bantam m.fl!

Helt enig - væk med de point og eller anderledes måde at kunde vinde månedens præmie på!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 04-03-03 17:13

Jamen nu glædede det mig i hvert fald at kunne glæde nogen med alle de ledige points. Tak for støtten til de som ser problemet ved to profiler. Jeg holder en pause -- og vender først tilbage når lysten igen er der....

Så god sommerferie, allesammen *LOL*

Henrik, Slagelse

PS: Der skal ske noget meget drastisk hvis jeg skal vende tilbage hurtigt -- det ER sikkert. Men tak for de pæne ord. Jeg var glad for at hjælpe, men åbenbart lige så træt af snyderi-MULIGHEDEN er til stede...

Hav det godt

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 05-03-03 00:20

Fik lige 400 ledige points -- så gæt lige hvad der snart kommer....?
Vil I have points igen...?
Samme regel - kom først...

Henrik, Slagelse

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 08-03-03 14:03

Tak for svaret Bjarne_H.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 08-03-03 14:16

Hej Bantam m.fl.!

Selv tak og m.h.t. til point ja så er systemet da kørt helt ned af brugerne - se bare et af de seneste spørgsmål om bytning af mobil tlf. hvor spørgeren giver 1000 point for et svar!

Mvh
Bjarne