/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
mistede filer
Fra : bilkiario
Vist : 626 gange
300 point
Dato : 24-05-08 13:23

Hej alle

Jeg er ikke sikker på, at jeg har valgt den rigtige kategori, men det var den nærmeste jeg kunne komme på.

Problemet er, at jeg under oprydning af PC'en, er kommet til at slette nogle vigtige filer.
Det drejer sig om nogle videoklip.

De betyder meget for mig, så spørgsmålet er: Er det muligt at finde dem og hvordan?

Hilsen Jan

PS. Det er af stor betydning for mig, derfor det høje pointtal.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-05-08 13:31

Har du set efter i papirkurven.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 13:32

Ja det er muligt alt efter hvor meget du har arbejdet med PC siden...

http://www.netmag.dk/genskabe-slettede-filer.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 13:33

Citat
Har du set efter i papirkurven.

Så er de ikke slettede

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 24-05-08 14:03
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 14:07

Ja - det var derfor jeg henviste til den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-05-08 14:13

Du skrev ikke HVAD du henviste til det kunne jo være at du anbefalede andre værktøjer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-05-08 14:13

Hej

Her er et meget enkelt program, gratis og på dansk
http://www.filehippo.com/download_recuva/

Det kan gendanne alle filtyper, office dokumenter, billeder, video, musik, email, osv.
Understøtter FAT12, FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5 , NTFS + EFS fil systemer

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 14:35

Citat
Du skrev ikke HVAD du henviste til

Nå - så du læser ikke linkene

Nå - må hellere stoppe mobberiet

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 25-05-08 00:52

I samme øjeblik der klikkes på dovnload !
Der opstod en fejl på siden, men sådan er der jo så meget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-08 01:01

Ingen problemer her, jeg har lige hentet dem begge to, jeg bruger selvfølgelig Firefox som browser: http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-05-08 07:41

Mon bilkiario o0verhovedet læser med her i spørgsmålet.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 26-05-08 10:47

Det kommer jo an på hvor de tabte data ligger..
Hvis de ligger på din systemdisk, så skal du straks stoppe anvendelsen af den, da alt hvad du laver kan medføre tab af de slettede filer, og anvende et redningsværktøj f.eks pc inspector.
Hvid du ikke finder filerne med det, så skal du have fat i noget der kan finde dem som signatur søgning.

Hvis det ikke lykkes for dig eller er for uoverskueligt/risikabelt så prøv hos http://www.diskhelp.dk

Godkendelse af svar
Fra : bilkiario

Dato : 26-05-08 13:06

o.v.n.
Tak for hjælpen.
Tro jeg har fundet filerne.
Godt program med fin vejledning.
VH
Jan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-05-08 13:14

Selv tak, godt det lykkedes for dig