/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Erfaringer søges !!!!
Fra : michael_30
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 24-05-08 08:13

Er der nogen der har prøvet denne direct10 til XP. Så vil jeg meget gerne vide om det virker uden problemer.....
http://www.techmixer.com/download-directx-10-for-windows-xp/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 08:28

Den er jo kun på experimentstadiet - så der er helt sikkert MANGE problemer....

Citat
This DirectX 10 for windows XP still in alpha stages and isn’t the original of DirectX 10 files from Microsoft

Kommentar
Fra : peque

Dato : 24-05-08 08:32

Der er jo kun en ting at gøre - Prøv.
Da dit system laver et gendannelsespunkt burde du nok kunne lave et roolback hvis den laver ged i dit OS

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-05-08 08:43

Du kan ikke afinstallere directX, kun overskrive.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 24-05-08 08:49

Citat
Der er jo kun en ting at gøre - Prøv.
Da dit system laver et gendannelsespunkt burde du nok kunne lave et roolback hvis den laver ged i dit OS

Kan man være sikker på at den kan gendannes? Som Peet49 skriver, kan ikke afinstalleres??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 08:55

NEJ....

DirectX bliver IKKE tilbagestillet ved en gendannelse - så glem det

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 24-05-08 14:18

DirectX10 kan IKKE bruges til XP, den højeste version af directX man kan ikke bruge til XP er 9x. DirectX10 er designet til vista.

En ud af mange kilder:

http://blogulate.com/content/directx-9-vs-directx10/
Citat
DirectX 10 is exclusive to Windows Vista and is not to be supported by any other platform. This will ensure that the next-gen games will be available on Windows Vista before any other platform. So how much better DirectX 10 is in comparison to DirectX 9 ? Well, check these screenshots and decide for yourself:

Godkendelse af svar
Fra : michael_30

Dato : 24-05-08 16:09

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-05-08 23:35

Det var så lidt, altid glad for at kunne hjælpe.