/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny tlf uden Abbo...
Fra : Basse8435
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 23-05-08 19:26

Hejsa alle sammen !

Jeg står og skal give et familie medlem en tlf i gave
Så den skal være billig og uden abbo.
Nogen der har et forslag hvor dælen kan finde det henne.

Hilsen

Carsten

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-08 19:26

sonofon
tdc
o.s.v.

Kommentar
Fra : Basse8435

Dato : 23-05-08 19:27

kan du få dem der uden Abbo-.

Har ikke meget styr på det

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 23-05-08 19:31

jeg vil anbefale www.mobilpriser.dk der kan du finde de billigste uden abb.

vh
D9N

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-05-08 19:45

Her: http://www.mobiludsalg.dk/pl/Telefoni_Mobiltelefoner_u_abonnement_541.aspx eller her: http://www.goblue.dk/
Jeg har handlet begge steder og fået en fin behandling også før køb

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-05-08 19:47
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 35 point
Dato : 23-05-08 19:49

Her en Motorola, jeg kender ikke telefonen, men du finder vist ikke nogen telefon uden abonnement som er billigere: http://www.goblue.dk/product.asp?product=1820&sub=8&page=1

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-05-08 19:58

Definer billig?

Det vil altid være billigere at købe den med abb og så bare ligge simkortet i skuffen i 6 måneder og huske at sige det op

Kommentar
Fra : Basse8435

Dato : 23-05-08 19:59

Jamen billig er under 600

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-05-08 20:07

Hvis du køber med abonenemt, så skal telefonen måske låses op, det koster også oveni prisen

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-05-08 20:42

Det koster ikke noget at låse telefonen op efter 6 måneder.
På siden jeg linker til er der 6 telefoner til mindre end 600,- uden abonnement.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-05-08 20:51

Hos Sonofon er telefonen ikke låst når du køber den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-05-08 21:07

Det var min SonyEricsson købt hos Sonofon, det blev afprøvet men den ville ikke bruge et SIM kort fra TDC

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-05-08 21:12

Hvis telefonen er mere end 6 måneder gammel, ringer du bare til Sonofon og får en kode til at låse telefonen op med, det skal ifølge loven være gratis.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-05-08 21:12

Bortset fra det, så ville jeg ikke bruge en telefon med abonnement som gave, som linkene ovenover viser, så koster telefoner ikke ret meget uden abonnement

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-05-08 21:22

De seneste 4 måneder er alle telefoner fra Sonofon solgt uden sim lås, skulle der være en enkelt tilbage på hylderne med lås er det gratis at få den oplåst fra dag 1

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-05-08 21:25

At telefonen er solgt uden SIM lås fra Sonofon betyder vel ikke nødvendigvis at de er uden abonnement?
Man skal vel stadig betale 6 måneders abonnement?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-05-08 06:03

Det kommer jo an på om man køber dem med eller uden abb.

Men på totalprisen er der typisk noget at spare ved at købe dem med

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 24-05-08 09:47

Ta og kig i Føtex reklamen der her de tit de telefoner som de ikke kan sælge med abbo. på til under 600kr. Men de kan hverken ta billeder eller har farveskærm.

Efter min mening det ringeste køb man kan gøre.

Jeg har lige købt SE W910i ved 3 for 1kr men der er abbo på med min forbrug på 399kr om måneden. Men du KAN også få dem til en dyrer pris. Også er abbo også billiger. Men er jo op til dig selv.

Jeg ville ihvertfald aldrig købe de der telefoner uden abbo.

Hilsen Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-05-08 10:12

Hvis gavemodtageren har et abonnement han er tilfreds med og vil beholde er der jo ingen grund til at pådutte ham alle mulige uigennemskuelige dimser med nye kontrakter og simlås og binding og fast forbrug og alt andet rod der kun dækker over en forhøjet indtjening hos udbyderne.

Og at en telefon uden abonnement ikke kan noget som Laika_pigen skriver er ikke rigtigt, jeg købte selv fornyligt en Motorola Razor til 749,- hos GoBlue som kan og har det hele, undtagen mp3-afspilning, men det har jeg heller ikke brug for.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-05-08 11:21

Bare fordi man køber telefonen med abb. er det jo ikke ensbetydende med at man behæver bruge det, men lad os tage et eksempel

En telefon koster 2399 uden abb.

Med abb kosterden måske 99 + 299 pr. måned i 6 måneder + oprettelse 199 = 2092

Du har sparet 300 kroner og simkortet lægger du hjem i skuffen og lader modtager benyte sit eget abb.

ELLER

Modtager er glad for sit abb og har ikke noget imod at forlænge bindingsperioden med yderligere 6 måneder, du giver ham/hende et gavekort til en butik der er forhandler af vedkommendes selskab og han/hun går så ned og forlænger sit og får telefonen til den lave pris som abb. giver

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-05-08 11:26

Eller man køber telefonen UDEN abonnement hos for eksempel GoBlue

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 24-05-08 12:31
Godkendelse af svar
Fra : Basse8435

Dato : 28-06-08 20:40

Tak for svaret o.v.n..