/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Mangler nyt logo til hjemmesid
Fra : scootergrisen
Vist : 1049 gange
100 point
Dato : 23-05-08 17:50

Hej jeg har denne hjemmeside : http://mentos.homepage.dk som handler om scootere og jeg er lidt træt af det gamle logo.

Desværre har jeg ikke adgang til de gode/dyre grafik programmer og er heller ikke så god til at lave logoer så jeg tænkte om der er nogen herinde som kunne tænke sig og lave et nyt logo til min hjemmeside.

Gerne i 32bbp png.

Det gamle billed er 978 x 95 pixels. Detmå gerne være cirka samme bredde men højden er ikke så vigtig.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-05-08 18:42

Hvad kalder du dit logo nu?
Hvad skal det indeholde?

hawaii7

Accepteret svar
Fra : ramram

Modtaget 50 point
Dato : 23-05-08 20:53

Citat
Desværre har jeg ikke adgang til de gode/dyre grafik programmer

Prøv warez-dk de har ''næsten'' ALT...........
Men er det dit såkaldte banner, kan jeg da godt ? ''fyre'' lidt op det.
grafikken er ikke mit eget;;; MEN:
Ellers kan der laves meget skægt med DET,
skal DET være i png, eller kan du omdøbe/ lægge
filen ind som ANDET, eller kan scriptet KUN køre PNG

Nu kan jeg se at det VIST ikke er din egen side,
men en ''låner/ gratis''... ikke sikkert du kan lave det nummer der,
Men prøv at ''omdøbe'' den OPLOADE fil ''PNG'' til noget andet,
og SE havd der IKKE SKER.

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 23-05-08 20:56

Ellers kunne du få det F.eks i Flash eller anden form
for __BLIKFANG__
Men det kræver at du kan omdøbe filen___PÅ DIN NETSERVER
uden AT DENNE MISFORSTÅR DET
Altså fra PNG til Flash eller andet format

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-05-08 02:24

Hawaii > Altså logoet adresse er :
http://mentos.homepage.dk/scooterhjemmeside/billeder/4takt50ccmscootere5.png
Hvad jeg kalder det ?
Jeg kalder det bare for logo.

Det skal bare være et flot logo med 4 takt 50 ccm scooter som emne altså måske nogen scootere med i billedet eller noget men der er frit slag.

ramram > Kender ikke warez-dk er det www.warez-dk.dk ?
Ja det banneret som jeg kalder logo.
Helt PNG men må da gerne være noget andet bare det er mange farver 24/32bit så kan jeg altid konvertere formater hvis du bruger et andet format.
Hvad mener du med at det ikke er min egen side ???
Det er min egen side.
Altså det meget simpelt jeg vil bare gerne have et nyt logo/bannert som billed ikke andet.
Flash er flot men det fucker up når det loader i IE så vil helst ikke bruge flash lige pt.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-05-08 13:32

Tak for svaret ramram.