/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dansk menu
Fra : HK-HA
Vist : 1136 gange
20 point
Dato : 23-05-08 09:48

Hej
Er der nogen der ved hvor og hvordan man får dansk menu på en nokia 3110c ?

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 23-05-08 10:15

Det er vel som andre Nokia Tryk på Indstillinger/ Telefon / Sprogindstillinger / Godkendelsessprog Dansk Sprog på Telefon Automatisk. Voila så er den der.

Kommentar
Fra : HK-HA

Dato : 23-05-08 10:23

Hej bja2
nej der er ingen dansk sprog tilgængelig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-05-08 10:36

Hvis ikke dansk sprog er tilgængeligt kan du jo ikke få det

Måske en frisk software fra forhandleren kan løse problemet.....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-05-08 10:47

Det er en kinesisk telefon og du skal have installeret en helt ny sprogpakke, det kosteer omkring 2-300 kroner og kan foretages af alle Nokia service centre

Kommentar
Fra : HK-HA

Dato : 23-05-08 11:51

Jeg Har Købt telefonen hos pixmania og det er en nokia 3110 classic kan man ikke download dansk menu på nettet?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-05-08 12:30

Når du køber en mobil uden for landen eller via nettet hos de mange som foretager parralle import er der ikke dansk menu i telefonen. Hvorfor tror du der findes danske importører og forhandlere.
'Det er nogle af de ting man må lave med når man køber billigt ove internettet i stedet for at handle hos en autoriseret forhandler.
Det er bare surt.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-05-08 12:39

Jeg betalte 100 kr for at få Dansk sprog på min fon.Det tog 5 minutter.
alimak

Kommentar
Fra : HK-HA

Dato : 23-05-08 12:58

Hej alimak
Hvor fik dansk sprog lagt ind?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-05-08 21:04

Jeg var i en mobil telefon forretning i istedgade i København.
alimak

Accepteret svar
Fra : simkiller

Modtaget 20 point
Dato : 26-05-08 12:25

søg på nette og find en unlocker der kan ændre din produkt kode på din mobil og få den derefter software opdateret

efter der er ændret produkt kode kan du altid selv opdater din mobil med et program som du henter på nokia hp og det danske sprog bliver på mobilen

hvis man ikke ændre produkt koden vil det danske blive på mobilen når du selv opdatere den

hvis der ikke bliver ændret produkt kode vil det danske sprog forsvinde igen hvis du selv opdatere din mobil

Godkendelse af svar
Fra : HK-HA

Dato : 27-05-08 09:05

Tak for svaret simkiller.