/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opstart af Windows xp pro
Fra : ehkejser
Vist : 1689 gange
100 point
Dato : 22-05-08 15:37

Under opstart kommer denne meddelelse.

Dette program kunne ikke starte, fordi ConnAPI.DLL ikke blev fundet. Problemet kan muglihvis løses ved at installere programmet igen.

Hvad skal jeg gøre.

MVH EH Kejser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-08 15:39

Som der står....

Installer det igen...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-05-08 15:41

Gå i:

Start > kør > tast: msconfig > start.

Uncheck alt der har med NOKIA-software at gøre.

ConnAPI.DLL er en fil der hører til et NOKIA-program, som vel ikke behøver starte HVER gang din computer starter?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-08 15:42

Er programmet Nokia Suite ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-08 15:43

Hvis JA - så hent nyeste version - det skulle løse problemet....

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-05-08 15:43

OG et lille tip:

Hvis du får problemer med DLL-filer igen, så bare søg på filens navn på google, så kommer der somregel en del fornuftige svar frem, bl.a. andre der har oplevet samme problem.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-05-08 15:44

refi:

"connapi.dll is a Connectivity API from Nokia belonging to PC Connectivity Solution"

Kilde:

http://www.processlibrary.com/directory/files/connapi/238102

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-08 15:45

Vi er da enige, men som sagt skulle nyeste version løse problemet....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-05-08 15:49

kan se det er en .dll fil til nokia PC Connectivity Solution. Du kan gøre to ting, installere nokia PC suite igen eller browse CD'en (hvis du har den) og finde filen selv og kopiere den til C:\windows\system32 -mappen.

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 22-05-08 16:17

Det var nu meningen at programmet skulle slettes, da jeg ikke vil bruge det.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 22-05-08 16:28

nå men det sagde du jo ikke noget om så henter du bare ccleaner fra nettet http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ installere det og køre det. Kort fortalt så fjerner det alle løse ender.

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 22-05-08 16:38

OK, sorry, prøver...

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 22-05-08 17:02

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-05-08 17:41

Det var så lidt, virkede det? Og hvad gjorde du?