/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
10 frames pr. sek. godt?
Fra : happyme
Vist : 341 gange
40 point
Dato : 04-03-03 11:02

hej

jeg har overvejet at købe et digital videokamera og det jeg har kigget på er dette http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=520137&ref=edbpriser
problemet er at jeg ikke ved om de 10 frames pr. sek. er godt nok er der nogen som har erfaringer med dette kamera eller som kan fortælle mig om det er godt nok..?

Happyme

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 50 point
Dato : 04-03-03 12:44

Hej Happyme

10 frames/s er bestemt ikke godt. langt det meste video du kan finde på internettet kører med 25 frames/s og ringere bør det vel ikke være ?

Jeg vil råde dig til at spare dine penge. Jeg tror vitterligt ikke du bliver glad for købet.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-03-03 13:57

happyme

Nej der må jeg holde med srhansen..! spar hellere lidt flere sammen og køb et der kan klare lidt mere..!

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : happyme

Dato : 04-03-03 13:59

Tak for svaret srhansen.