/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
E-bay netauktion
Fra : lokemis
Vist : 624 gange
20 point
Dato : 21-05-08 11:11

Når man har tilmeldt sig til E-bay, skulle der komme en mail eller brev med brugernummer.
Er der nogen, der ved, hvorfor dette ikke sker og hvordan man kommer igennem. Man kan tilsyneladende heller ikke rykke for dette.

Det er ligegyldigt, om man har være på den danske hj.side eller f.eks. den tyske.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-08 11:50

Sikker på du har udfyldt det HELE og accepteret betingelserne.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-08 12:05

Jeg taler lige med direktøren om sagen.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 21-05-08 12:56

Jeg fik min kode med posten. Men det tog ca. 1 uge, og ikke få dage som lovet.

Har du husket at udfylde betalings-siden?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 21-05-08 12:57

Hvad er forresten den ebay-side....?

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 21-05-08 16:19

www.ebay.com

Der er da ikke kommet en dask side endnu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-08 16:25

Citat
Der sælges mange forskellige ting på eBay, men det er vist første gang at et helt land er sat til salg. Det er en amerikansk bruger, der kalder sig "jescarn" og som har en fin og anerkendt profil på eBay, der har valgt at sætte kongeriget Danmark til salg. Startprisen er på 15 dollars, og endnu er der ikke kommet højere bud.
På siden finder man deltaljerede oplysninger om geografiske

Nej - det er solgt...

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 20 point
Dato : 21-05-08 16:26

Det var jo derfor, jeg spurgte...!

Det ku' jo være, at jeg bare ikke var klar over det. Handler selv på den tyske.

Kommentar
Fra : lokemis

Dato : 21-05-08 18:11

Tak til alle, specielt til ysseven - jeg skal kigge nærmere på det med betaling - det er den tyske, jeg prøvede - der er ganske rigtig ingen på dansk

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 21-05-08 18:55

Du har mange annullerede spørgsmål...

Er det med vilje - eller fordi du glemmer at acceptere et svar, hvorefter det sker automatisk?

Pointene er væk alligevel - men det er ærgerligt. Har selv fundet ud af det alt for sent.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-08 19:38

Citat
- Ubesvarede 2
- Besvarede 2
- Annullerede 13
- Slettede 0
Ialt 17

Godkendelse af svar
Fra : lokemis

Dato : 21-05-08 21:04

Tak for svaret Ysseven.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 21-05-08 21:10

Velbekomme. Og held & lykke til.