/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
42´ LCD med fejl ( skudhul ) ?
Fra : import1995
Vist : 580 gange
42 point
Dato : 21-05-08 10:15

Jeg har en 4 mdr. gammel Phillips 42´ LCD, da jeg tænte den den anden dag, var der på skærmen et " skudhul ", det ligner fuldstændig som er der skudt gennem glas, billedet omkring var ok, men da jeg rørte ved stedet, blev skærmen blå et stykke, og nu er skrærmen helt blå og hvis, hvad kan der være sket, er der nogen der skal have ramt skærmen med noget for at det kan ske eller ????

Kommentar
Fra : peque

Dato : 21-05-08 10:17

Tja der er vel garanti - hvis du er sikker på at der ikke er nogle der desideret har "skudt" på den med vilje

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 21-05-08 10:19

jamen garanti dækker jo ikke hvis det er noget der er sket ved at nogen har ramt skærmen med noget, derfor vil jeg høre om nogen kender til det !

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 21-05-08 10:24

Min 42" Philips har heldigvis en glasplade foran til beskyttelse, jeg tror ikke garantien dækker, da det er sket udeefra, det er ikke en fabriksfejl.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-05-08 10:57

Det er evt et skaft elle lign der har ramt den Hvis altså ikke der er en unge med en slatterpistol i huset prøv at kontakte et forsikringsselskab og spørg at hvis du havde dem som forsikringsselskab om de så dækkede en sådan skade

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 52 point
Dato : 21-05-08 10:59

Det skal så være børn, der ikke er inviteret, det er så deres forældres inbo, der dækker, egen indboforsikring dækker ikke for børns skader i egen husstand.

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 21-05-08 11:22

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 21-05-08 11:25

Selv tak.