/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
AVI til DVD
Fra : jesper.s
Vist : 451 gange
65 point
Dato : 21-05-08 07:58

Hej.

Jeg har en AVI-fil (film). Når jeg brænder den over på DVD, og sætter den i min DVD-afspiller, står den og hakker i billedet. Skal man konvertere filen eller hvad? Samt hvis man skal, hvor finder jeg så et program der kan?

På forhånd Tak!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-08 08:37

Du skal bare brænde ved lavere hastighed - så løser det sig....

HVAD bruger du i øvrigt af programmer til at lave det med ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-08 08:38

Har du ændret den til DVD eller er det stadig en avi der blot er ført over som data....

Kommentar
Fra : kj

Dato : 21-05-08 10:28

Hvilket redigeringsprogram bruger du

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 22-05-08 08:05

Det er en AVI der er overført som data. Hvordan ændrer jeg den til DVD?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 65 point
Dato : 22-05-08 08:34

Denne er en mulighed...

http://www.trustfm.net/divx/SoftwareAvi2Dvd.php

Men er du ellers tilfreds som den er behøver du ikke konvertere....

Hakkeriet skyldes kun du har brændt ved for HØJ hastighed....

Maximalt ½delen af hvad skiven og eller brænderen er beregnet til (den laveste af dem)

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 23-05-08 07:36

Tak for svaret refi. Nu fungerer det med convertprogrammet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-05-08 07:46

Selv tak....

Det var da rart at høre