/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Goddag og farvel, Maria Stenz
Fra : thoustrup
Vist : 3959 gange
100 point
Dato : 20-05-08 20:50

Jeg søger teksten til Maria Stenz sangen: Goddag og farvel, da jeg hørte den i radioen fandt jeg ud af sange passer virkelig godt til et efterskole/højskole ophold, mærkeligt at den ikke bliver sunget der, (både min søn og jeg har mange ophold bag os)
Jeg har søgt på nettet, men teksten kan jeg ikke finde.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 20-05-08 21:05

Ifg dette link http://www.cykelkurt.com/musik/totalind-a...j.html er den at finde i denne bog

Goddag og farvel IMUDICO 16.11

Her forhandler de bøgerne

http://www.kleinert.dk/

men måske du kan "nøjes" med at købe den ene tekst??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-05-08 22:06

Lån den på biblioteket

Godkendelse af svar
Fra : thoustrup

Dato : 20-05-08 23:05

Tak for svaret Nordsted1.

Jeg fik teksten af en fra www.danskesange.dk

for en gangs skyld var der andre der overhalede kandu, der ellers altid er hurtigst på aftrækkeren.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-08 08:31

Den side er jeg også ofte på, men ærlig talt blev jeg så skuffet sidst.

Jeg havde hjulpet tre mennesker og jeg hørte ikke så meget som et enkelt tak, jeg ved godt at det behøver folk ikke at gøre, det var nok også kun fordi jeg havde ledt så længe at jeg følte mig skuffet