/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
startproblemer II
Fra : nybo
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 04-03-03 08:59

Jeg kan stadig ikke starte min szr 660. Jeg har i vinters monteret en benzinpumpe efter yamahas anvisninger og der kommer masser benz ud. Men jeg har nu fundet ud af at der står en tynd stråle benzin ud af et af de to små huller i karburatoren ved indsugningen ud i luftfilterkassen når benzinpumpen kører automatisk et par sekunder når jeg sætter tænding på. Ifølge yamaha skal overløbshullerne fra svømmerhuset blokeres så det har jeg gjort. Men burde svømmernålen ikke kunne lukke tæt nok til at benzinen stoppes før der lukkes for meget ind? Maskinen er knap 3 år der er spritnyt batteri + tændrør (som nok alligevel er blevet druknet af al den benzin....) Til slut - hvis jeg kan starte kan den kun køre med choker og dør når man giver rulle.. Kan nogen hjælpe- det er sgu lidt underligt hvis svømmerventilen står af samtidig med at jeg har sat benzinpumpe på. Det skal lige siges at kobler jeg benzin direkte til karb. uden om pumpe er symptomerne de samme, dog er det nye tændrør godt sort men kan jo godt klare tomgang med fuld choker.... MVH Nybo

Accepteret svar
Fra : Bofh

Modtaget 100 point
Dato : 04-03-03 15:50

Hvis nu du gad besvare de kommentarer vi havde til dit forrige indlæg, så kunne det jo være vi gad hjælpe dig.

/Thomas

Godkendelse af svar
Fra : nybo

Dato : 04-03-03 18:59

Tak for svaret Bofh.

Kommentar
Fra : nybo

Dato : 04-03-03 19:01

jeg undskylder. Jeg er ny i nyhedsgruppeøjemed men burde selvfølgelig have svaret. Jeg prøver at se om jeg kan få svømmeren til at lukke her til aften så håber jeg det hjælper...