/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ny bærebar med xp
Fra : ultra2
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 20-05-08 17:41

hvor finder man en god bærebar til rimelige priser med eller til xp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-08 17:43

en forhandler af computere
de gule sider o.l.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-05-08 17:44

tak for det meget gode råd.teil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-08 17:46

dit spørgsmål er dumt

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-05-08 17:48

hvorfor det
jeg vil gerne have en bærebar med xp men kan ikke finde en

Kommentar
Fra : matthew11

Dato : 20-05-08 17:48

www.dell.dk de har gode computere

Kommentar
Fra : matthew11

Dato : 20-05-08 17:51

Dell har også xp

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-05-08 18:02

ja dell har mange men ikke med xp (je4g kan ikke finde den hvis der er nogle)

Kommentar
Fra : matthew11

Dato : 20-05-08 18:08

Hvad er det nu Xp er?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-08 18:09

TDC Bilka Brugsen slagteren,
kan det være så svært?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-05-08 18:09

win xp

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-05-08 18:11

teil er sjov

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-05-08 18:12

med folk som teil er der ikke meget ved at spørge manden eller drengen er useriøs

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 20-05-08 18:12

Som mathew11 skriver så er Dell en mulighed, og de er super flinke til at rådgive hvis du er i tvivl eller hvis du har et budget du skal overholde, går selv og venter på min splinternye Dell XPS M1530 som jeg har konfigureret med større CPU, mere RAM, bedre display og større grafikkort, altsammen til 7170,- da mit budget var på omkring 7000, jeg har desuden tilmeldt mig deres nyhedsbrev hvilket godt kan betale sig, da der tit er rabatkoder med deri, jeg fik f.eks. 10% rabat på den jeg lige har købt så jeg faktisk kun landede på lige under 6500 inkl. alt. Dell har i øvrigt den fordel at der følger original medier med til alt OGSÅ Windows. Det er ikke alle deres maskiner der kan konfigureres med XP, men det burde ikke være noget problem for dem at finde en maskine til dig med XP. Prøv at kigge lidt på youtube på XPS M1530, den er super lækker og der følger en masse extra med.

Vi skal jo heller ikke glemme danske Zepto www.zepto.dk som også har XP maskiner, eller Vega www.vegashop.dk for den sags skyld, der er også MyBook www.mybook.dk, HP har også stadig et par enkelte modeller, men de er MEGET svære at finde på deres hjemmeside.

Som du ser er der masser af muligheder, det er bare at kigge på dem og beslutte hvem det skal være, personligt hælder jeg mest til Dell for der får du virkelig en god og brugbar maskine for pengene, men jeg vil lade valget være op til dig :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-08 18:13

ved din mor hvad du laver.
arto er ikke lukket, smut du bare

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-05-08 18:23

hedder du arto jeg troede du hed teil min dreng

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-08 18:25

Citat
jeg bliver snart 60 år.
har arbejdet med edb net i 20 år.
er på tiden arbejds løs.
jeg har aldrig haft en pc hjemme før nu
og har derfor ikke meget kendskab til win xp.
fritid. flyver med brevduer.

Mor sider ved siden af.....

Som allerede nævnt er Dell en mulighed....

De gik netop tilbage til at give folk valgmulighed or SELV at vælge HVAD den skulle udstyres med da der var for mange problemer med Vista....

Ellers er muligheden nok de "mindre" forhandlere der selv klargør komputerne.....

Du finder desværre ikke mange annonceret fra de store firmaer....

Husk på MS giver tilskud til maskinen - og de vil af med Vista...

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-05-08 18:38

stakkels refi hvis jeg kan så banker jeg dig med mine duer. flyver i 154
jeg er 63

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-05-08 18:43

hvis du flyver godt må du sende mig et par unger

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-05-08 18:59

er det en bærbar til let kontor og internet, eller hvad for krav stiller du ud over XP

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-05-08 19:05
Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 20-05-08 19:06
Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-08 19:10

Citat
stakkels refi

Kommentar
Fra : matthew11

Dato : 20-05-08 19:13

Giver du snart en pointene?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 20-05-08 19:29

Jeg synes bestemt ikke, at det er et dumt spørgsmål - og jeg ville også gerne kende svaret.

Min mand har igår købt en ny bærbar med Vista - uden min velsignelse... Og nu ved jeg hvorfor!

Når min egen bærbar skal skiftes, vil jeg også søge efter en med XP eller ingenting.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-05-08 19:33

Du kan bl.a. hos Zepto købe en computer uden styresystem og så finde en xp et eller andet sted, du bør bare vide at Microsoft ikke længere supporterer xp, det vil sige ikke flere opdateringer og ikke flere fejlrettelser.

Hvorfor skal det være xp?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-05-08 19:45

Men hvad skal man bruge support til når nu XP er så gennemprøvet at der jo ingen fejl er længere.

Nu har jeg læst op ad bjerge og nedad igen om folk der hagler Vista ned, for det duer ikke osv osv. Nu er der så endelig en der vil købe en pc med XP og så kan det heller ikke forståes

De links jeg har smidt indeholder faktisk 285 bærbare der alle er MED enten XP Pro eller Home

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 20-05-08 19:52

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-05-08 19:53

Tak for det og held og lykke med din søgning. Nu er det blot op til dig og din gode ven tegnebogen der skal blive enige med dig selv om hvad for en det skal være.