/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Karburatorjustering på en CADY
Fra : jan333
Vist : 431 gange
15 point
Dato : 20-05-08 14:05

Hej,

Min Cady som er fuldstændig som ny starter og kører perfekt, men når motor er varm, kan jeg ikke få den til at start igen...

Hvad er grunden til det og hvordan afhjælper jeg problemet?

tak på forhånd

Jan

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 15 point
Dato : 20-05-08 16:55

Ja og du annulerer bare: http://www.kandu.dk/Spg113712.aspx

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 20-05-08 18:10

Har du prøvet at starte den uden gas ?

Kommentar
Fra : jan333

Dato : 21-05-08 09:49

Til pallebhansen,

Jeg forstår ikke din kommentar...

Til Spotbot,

Jeg har ikke prøvet at start den uden gas, men det skla jeg gør nu.

men der må være en årsag til at den ikke vil start i varm tilstand...

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 21-05-08 10:36

Jamen min starter overhovedet ikke hvis jeg giver det mindste gas, når den er varm.. Årsagen kunne højst sandsynligt godt ligge i karburator instilling..

Palle mener at du siger tak for hjælpen, da han hjalp dig.. men så annulere du spørgsmålet, det gør man normalt kun når man ikke har fået nogen nyttig hjælp

Godkendelse af svar
Fra : jan333

Dato : 23-05-08 22:29

Tak for svaret pallebhansen.

Undskyld hvis jeg har slettet dit svar. Dette var ikke mening. Jeg ved ikke rigtigt hvordan man bruger pointsystem.

Kommentar
Fra : jan333

Dato : 23-05-08 22:32

Til spotbot.

Jeg har fundet ud af at hvis jeg bruger chokeren når motor er vamt, så vil den godt start...underligt nok...