/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
system Alert
Fra : Disi
Vist : 624 gange
100 point
Dato : 20-05-08 09:29

Jeg en del problemer ,har fået virus der bliver ved med at poppe virus programmer op som jeg skal installere
Jeg bruger AGV men den tager det meste men ikke det hele ,så kørte jeg en Trend Micro online scanner og den tog det hele.men efter jeg genstarter kommer det hele igen TRÆLS
Så er der også et rødt kryds nede i proces linien der blinker hele tiden og noget tekst hvor der står system Alert

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-08 09:31

Slå systemgendannelse fra når du scanner.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 20-05-08 09:33

Hvordan gør jeg det

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 20-05-08 09:38

der er meget hjælp hos:
www.arlet.dk

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-05-08 10:07

der er også meget hjælp og hente hos www.spywarefri.dk/forum, det er professionelle folk der arbejder virus, spyware, ad-aware og malware til hverdag, så det ved 100% hvad de laver.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 20-05-08 12:16

Slå systemgendannelse fra når du scanner.

Citat
Hvordan gør jeg det
spørger du.

Gør flg.: højreklik på "Denne Computer" vælg "Egenskaber" på Fanekortet: "Systemgendannelse"
finder du en lille firkant udfor "Deaktiver Systemgendannelse på alle drev".
Sæt et flueben i den lille firkant.

mvh
joan

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 20-05-08 12:19

Men hvad skukke fordeken værer ved at slå Systemgendannelse fra ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 20-05-08 12:46

Du bør slå systemgendannelsen fra når din computer er renset, så kan du ikke gendanne virus igen derfor, det har ingen betydning om du slår den fra før eller efter scanning, husk at slå den til igen efter genstart, jeg synes også at du bør få computeren renset i Spywarefris forrum, det er gratis og du er bagefter sikker på at computeren er ren: http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 20-05-08 13:47

o..v.n.

Synes du ikke Disi måske skal ha' en forklaring på at anvende Spywarefri og om at sende en hijackthis-log?

Eller Disi ved du godt det? ellers spørg igen.

Mvh
joan

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 20-05-08 14:05

Jeg kørte panda virus online og vupti min pc normal igen
men kan ikke få et bagrunds billede på det er kun hvidt .

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-05-08 14:25

Citat
Synes du ikke Disi måske skal ha' en forklaring på at anvende Spywarefri og om at sende en hijackthis-log?

Hvis Disi ønsker og benytte sig af den hjælp der gives på www.spywarefri.dk/forum så behøver vi ikke komme med nogen forklaringer, de skal de folk hos hjælper derinde nok gøre, det kommer jo også til at forgå i deres tempo og rækkefølge.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 20-05-08 14:44

Min er en firma Pc og www.spywarefri.dk/forum er kun for private har jeg læst på dere side

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-08 14:54

Så overlader du problemet til firmaets IT mand/administrator.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 20-05-08 19:48

webnoob!
Jo jo, naturligvis ved jeg da, at man får meget hjælp i Spywarefri, det har jeg jo selv fået, men jeg var da i begyndelsen meget i vildrede med det der "hijackthis overførsel" og ville godt have haft lidt vejledning.
Nå, men vi finder jo alle for det meste ud af det.
Ellers spørger man i Kandu , og det er heller ikke så dårligt.

mvh
joan

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 23-05-08 12:59

Kør en sfc /scannow for at reparere systemfilerne...

Indsæt din Windows CD i et drev, når den starter op, så tryk på afslut - gå i kør skriv sfc /scannow - tryk ok - husk mellemrum efter sfc...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-05-08 14:50

har du så fået løst dit problem?

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 09-06-08 12:17

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-06-08 13:21

Selv tak, håber du fik løst dine problemer