/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Service packs
Fra : guitarjoe
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 03-03-03 22:58

Jeg ved ikke så meget om de forskellige service packs. Lige nu kører jeg med forskellige versioner af Windows, og er i tvivl om jeg skal installere SP'erne. Mit spørgsmål lyder: Skal man installere i logisk rækkefølge, eller kan man nøjes med den nyeste version og få alle features fra de foregående med??? Jeg har to partitioner, en med win Xp og en med win 2000. Win 2000's service packs er vist helt oppe på den femte, og det vil være et "¤())(=("#!¤"!&#&" at skulle installere alle fem, jeg håber ikke det er nødvendigt. (forresten hvad betyder det når der står "må kun bruges til test build 2195" eller sådan noget nede i højre hjørne af skrivebordsvinduet?????) har det nogen betydning????

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 60 point
Dato : 03-03-03 23:52

angående service packs er det kun nødvendigt at installere den sidste nye, de er kumulative hvilket vil sige at de også inderholder samtlige rettelser fra de tidligere service packs.

Men noget kunne tyde på at du har en test version af windows, som sikkert udløber på et eller andet tidspunkt, mere ved jeg ikke på stående fod :)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-03-03 01:38

Hej
Du kan prøve at bruge windows update service så vil du kunne se om det er en prøve version,den ligger som reglen oppe i toppen af din start menu,så vil du
kun få det du mangler af update's,den instaleler kun de ellementer du har brug
for eller mangler.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-03-03 01:40
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-03-03 08:23

Hejsa,

Ønsker du ikke at gå igennem Microsoft kan du hente den her http://www.geeknewz.dk/index.php?action=news&catid=1

Godkendelse af svar
Fra : guitarjoe

Dato : 04-03-03 11:50

Tak for svaret kennybear.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 05-03-03 11:51

Jamen selv tak da, er glad for at du kunne bruge det til noget kan jo være jeg kan hjælpe en anden gang