/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
tattoo på ankel
Fra : lingABC
Vist : 2526 gange
50 point
Dato : 19-05-08 11:44

jeg vil gerne have en lille tatoveren på anklen.

Hvor kan jeg finde hj. om det og billeder ?

hvor lang tid tager det og hvad koster det ?

ved der er små tegn er f.eks. betyder. fred - kærlighed- osv.... det vel små jabanske tegn.. men kan ikke finde dem på nettet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-05-08 12:04

Min søn har fundet tatoo her

http://www.tattoojohnny.com/tattoo-design-gallery.asp?gclid=CK_GlaGospMCFQyN1Qod939mng

hvis du vil printe ud direkte fra siden koster det,.... nu kan jeg selvfølgelig ikke præcist huske hvordan han bar sig ad, men jeg tror han sendte siden med mail, og på den måde fik den printet ud gratis..

Jeg vil anbefale dig at opsøge en tatovør, og få dig en snak med ham/hende, de har også i tusindvis af billeder du kan vælge imellem. Du vil så også kunne få svar på alle dine spørgsmål.

Sørg for at det er en ordentlig klinik, pæn og ren, og helst også spørge andre der har brugt klinikken om de har nogle gode/dårlige erfaringer.

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 60 point
Dato : 19-05-08 12:08
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-05-08 12:57

Ham her er skide dygtig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-05-08 12:58
Godkendelse af svar
Fra : lingABC

Dato : 19-05-08 13:05

Tak for svaret ziggy99.

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 19-05-08 14:03

Ville bare lige sige at jeg kender tattoomini og kan anbefale ham.

Kommentar
Fra : lingABC

Dato : 19-05-08 14:09

det skal være en i Horsens ...

ved I noget om hvor lang til det tager... for sådan et lille tegn..

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 19-05-08 14:13

nå ok... det er godt nok i den anden ende...

Det tager ikke så lang tid at få lavet et lille tegn. Jeg har selv en lille (6 cm i diameter) én på armen og det tog 45 minutter... så et lille tegn tager vel 20-30 minutter.

Kender én der fik lavet et kinesisk tegn på 10 minutter haha... sådan er det - folk er jo forskellige og tatovører arbejder også i forskelligt tempo.

Held og lykke

Kommentar
Fra : lingABC

Dato : 20-05-08 16:40

har haft ringet til dem i Horsens og Vejle... der er jo næsten 2 md. ventetid... det have jeg ikke regnet med...
Er der nogen der kender et sted... må godt være lidt længere væk så, uden så meget ventetid.. ?