/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Beskedcentral nr. Nokia n93i
Fra : import1995
Vist : 1399 gange
50 point
Dato : 19-05-08 10:08

Hej ! Jeg har en n93i, som jeg har købt brugt, problemet er når jeg skal sende sms så skal jeg fortælle at det er via TDC, den vil ikke huske det til næste gang, man kan i opsætningen vælge mellem TDC - Sonofon og noget andet, ham der havde den før brugte åbenbart begge dele, kan man ikke slette sonofon eller hvad pokker gør man lige !!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-05-08 10:11

Gå tilbage til fabriksindstillingerne, så kan du selv opsætte den til TDC bagefter

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 19-05-08 10:15

Det lyder fornuftigt, hvor meget ændrer man af alt andet ved at gøre dette !

Accepteret svar
Fra : NobleK

Modtaget 60 point
Dato : 19-05-08 10:34

Jeg har en Nokia E65, men kan forestille mig at fremgangsmåden nogenlunde er den samme da de begge kører Symbian OS.
Prøv følgende:
Gå til Menu / Beskeder. Tryk så på Valg / Indstillinger / SMS-besked / Beskedcentral. Der skal du gerne kunne finde både TDC og Sonofon. Markér så den du gerne vil slette og tryk på Valg / Slet.

Håber det hjælper

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 19-05-08 10:45

Synes jeg har prøvet dette og den husker intet, og slette ej heller, men jeg vil da prøve, har den desværre ikke lige ved hånden nu, kommer tilbage i morgen senest !

Kommentar
Fra : Jagd

Dato : 19-05-08 11:03

hej
Brug SIM-beskedcental
mvh
Jørgen

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 19-05-08 11:17

har prøvet SIM, virker ikke !!!

Kommentar
Fra : Jagd

Dato : 19-05-08 11:24

har du taletidskort ?

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 19-05-08 11:27

Ja / Nej kører via M1, hvor der tankes på via nettet, har ikke haft probler med min Sony Erricson som jeg havde før !

Kommentar
Fra : Jagd

Dato : 19-05-08 11:35

Så ring til din udbyder og få hjælp, eller tilmeld dig på My Nokia
held og lykke
Jørgen

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 19-05-08 11:42

tak for det, jeg kommer tilbage med point !

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 21-05-08 10:10

Tak for svaret NobleK. det hjalp jeg kunne slette dem længere oppe i menu TAK

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 21-05-08 10:11

Det var da så lidt