/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fax
Fra : Smukke_Ole
Vist : 489 gange
500 point
Dato : 19-05-08 09:14

Hej !

Jeg kører XP PRO SP2 og derefter fuldt opdateret.

Jeg har tidligere haft fax'en, der er en del af XP, kørende men afinstallerede den på et tidspunkt.
Nu vil jeg gerne installere den igen, men når jeg går ind under
Kontrolpanel -> Tilføj/fjern programmer -> Windows elementer og afkrydser Fax
sker der følgende:
Installationen starter, men ret hurtigt kommer der meddelelser om, at diverse DLL'er og EXE
mangler, og at jeg skal indsætte SP2 CD'en, henholdsvis den originale XP PRO CD i drev D:
Det gør jeg så, men den kan ikke finde de pågældende filer, og jeg kan derfor ikke installere.
Hvad er der i vejen ?
Er der et sted, hvor man kan finde den samlede FAX del af XP PRO, som man kan hente og installere ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 19-05-08 09:22
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-08 09:28
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-05-08 09:42

sfc /scannow

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-08 09:46
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-08 09:47

Ups! Glemte
Citat
Du glemmer at skrive, at hvis du har installeret SP2 bliver disse opdateringer smadret, og du skal installere alle igen.
Da sfc /scannow gendanner alle system filer til de oprindelige.
Men ellers virker tippet som bekendt.
Sorry

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 21-05-08 08:40

-> Ysseven
Det er vist lidt for avanceret for mig.

-> Teil
Jeg har som der står i mit spørgsmål SP2 og senere opdateringer installeret.
Bliver de ikke smadret ved at køre sfc /scannow ?

Der er måske eet andet FREEWARE faxprogram, så man ikke behøver MS's version ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-08 08:54

Nu skal jeg selvfølgelig IKKE blande mig i HVAD du overhovedet vil med et Fax-program - det er sgu da oldnordisk.....

Men her af da lidt at vælge mellem...

http://de.brothersoft.com/downloads-fax-program.html

Lidt flere

http://www.brothersoft.com/downloads/fax-program.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-08 08:58
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 21-05-08 15:38
Annuller spørgsmålet
Fra : Smukke_Ole

Dato : 15-07-08 08:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål