/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sjove og idiotiske tips
Fra : Ysseven
Vist : 533 gange
15 point
Dato : 19-05-08 09:11

Jeg bladrede igennem de seneste tips idag - og bortset fra de (igen, igen) mange idiotiske fra vores ven med det spøjse sprog, så må jeg erkende, at jeg grinede min røv i laser over dette tip og brugernes kommentarer dertil:

http://www.kandu.dk/tip18017.aspx - dog uden at jeg har gidet at tjekke linket i tippet. Det var nok ikke tanken med tippet, men jeg fik altså dagens (billige) grin.

Så hvis dinmor2610 kommer forbi, så vil jeg gerne sponsorere 15 point til brug for udligning af minus-point for tipset.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 19-05-08 09:48

- ja det er ligefør han fortjente lidt flere point, bare fordi han er sjov

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-08 09:52

Sjov / naiv... man skal ikke tro på alt hvad man læser
men OK et smil herfra også

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 15 point
Dato : 19-05-08 12:25

Ja som konen sagde------- Renlighed er en god ting og så vendte hun særken Nytårs aften!!

Det virker ret komisk med sådan et tip og jeg grinte også da jeg så det, specielt kommentarerne. Godt at der er masser af Kanduer med humor.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 19-05-08 17:10

Ja.

Men jeg har endnu ikke fået mulighed for at belønne tippet herfra...

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-05-08 14:44

Jeg kom for sent igen: http://www.kandu.dk/tip18044.aspx - men i øvrigt meget oplysende og ikke mindst underholdende

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 22-05-08 14:51

Strålende tip - hvis man har hund med luft i maven...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-08 15:34

Popnitter... bare brug popnitter

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-05-08 22:36

Godkendelse af svar
Fra : Ysseven

Dato : 22-05-08 22:36

Hun vil åbenbart ikke ha' dem (seneste login var idag), så de går i stedet til dig chaufrat.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 22-05-08 22:54

Jeg siger TAK både for pointene og et godt grin.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 23-05-08 07:05

Velbekomme...