/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internettet bliver lukket ned?
Fra : weld
Vist : 574 gange
57 point
Dato : 18-05-08 15:50

Jeg får tit en fejlrapport, der lyder sådan her (når man trykker 'mere') ;

AppName: iexplore.exe    AppVer: 6.0.2900.2180    ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.2180    Offset: 00010f29

Nogle gange hænner det, at når jeg er igang med noget - at vinduerne bliver lukket ned, og der kommer en fejlrapport.

Hvad kan jeg gøre for at undgå dette? =S

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-05-08 16:12

Du kan slå fejlrapportering fra på følgende måde:

Klik på Start, og derefter på Kontrolpanel.
Du trykker nu på System (evt. Ydelse og vedligeholdelse), og på den side der kommer frem trykker du på fanebladet Avanceret.
Nederst vil du se Fjernrapportering. Klik på den.
På det skærmbillede, der nu kommer frem, sætter du den til Deaktiver fejlrapportering samt fjerner hakket ud for ”Men giv mig besked, når der opstår en kritisk fejl”, tryk derefter på OK.
Tryk nu igen på Start og fortsæt med ”Kontrolpanel”.
I kontrolpanelet finder du Administration. Klik på den og der skulle komme nogle ting til syne.
Du trykker nu på Tjenester, hvor du blader ned ad siden, til du finder stedet, hvor der står Tjenesten fejlrapportering.
Dobbeltklik på den, og på den side der kommer frem, vil der under Generelt sikkert længere nede stå Starttype aktiveret. Deaktiver den og tryk så på OK.
Næste gang du starter maskinen, er det slut med fejlrapporter, som sendes fra din maskine.

Kommentar
Fra : weld

Dato : 18-05-08 17:00

Det er ikke det, at der kommer fejlrapporteringer - mere, at nettet lukker pludselig ned? Er min computer overbelastet eller hvad?

Og i såfald, hvad kan man gøre?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-05-08 17:07

Jo,men hvis der ikke kommer fejlrapporteringer,lukker internettet heller ikke ned,jeg synes at du skulle prøve mit forslag

Kommentar
Fra : weld

Dato : 18-05-08 17:50

Har jeg gjort, men den bliver bare ved - dog uden at sende fejlrapporteringer.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-05-08 05:28

Under opstart af computeren, prøv at trykke på F8 for at komme over i fejlsikret tilstand. Når du er kommet derud, så øverst står der: Start i fejlsikret tilstand - den bruges til at rette uspecificerede fejl.

Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 57 point
Dato : 19-05-08 05:34

IE -> tools -> Internet Indstillinger -> vælg fanebladet Avanceret og fjern markeringen i 'Aktiver 3rd part browser' løst problemet

Du kan også prøve at gå i kontrolpanel/internetinstillinger/Avanceret og fjern markering i "Aktiver udvidelser til 3. part browser.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-05-08 05:43
Godkendelse af svar
Fra : weld

Dato : 20-05-08 18:52

Tak for svaret axelbjarne.