/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
udskrivning fra E Box
Fra : Fiskerknud
Vist : 1367 gange
80 point
Dato : 18-05-08 12:15

Når jeg jeg vil udskrive et brev fra min E Box er det kun vollapyg og underlige tegn, hvad kan jeg gøre. Venlig hilsen en ældre Herre.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-05-08 12:46

Har du husket at installere Adobe Reader:

http://www.adobe.com/dk/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : Fiskerknud

Dato : 18-05-08 16:41

tak for dit svar, Adobe Reader 8 er instaleret.
hilsen fiskerknud.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-05-08 17:40

Kan du så ikke udskrive Adobe filen?

Kommentar
Fra : Fiskerknud

Dato : 19-05-08 17:01

hej tak for dit opmærksomhed, men nej jeg kan ikke printe det ud uden mærkelige tegn,
der er ingen poblemer med at kunne læse de breve jeg får E box, og der er ingen problemer
med at printe alt andet der virker den perfekt,
venlig hilsen fiskerknud.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-05-08 17:26

Jeg har lige prøvet at printe ud fra E-box og det gav mig ingen problemer - jeg åbner dokumentet i E-box og trykker så på printikonet oppe i øverste venstre hjørne på det vindue som dokumentet er åbnet i.
Hvilken printer bruger du ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-05-08 17:30

Det kan være fordi du ikke har initaliseret printeren, eller fordi du gør forkert.

Kan du printe andre dokumenter uden problemer ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-05-08 17:32

Praktisk råd
sluk computeren
sluk printeren , tag strømmen fra den.

Tænd printeren
tænd computeren

forsøg at printe dit dokument igen , med den indbyggede printordre i eboks.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-05-08 17:40

En mulighed er også at downloade filen til computeren og derefter udskrive den...

Annuller spørgsmålet
Fra : Fiskerknud

Dato : 21-05-08 15:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
venlig hilsen fiskerknud.