/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Telttur, hvorhen?
Fra : Sygate
Vist : 1123 gange
300 point
Dato : 18-05-08 11:11

Hejsa !

Jeg skal på telttur med en ven midt i Juni. Kun en uges tid.

Vi havde overvejet Ven. Min ven har været der flere gange.

Men jeg gad godt at prøve noget lidt andet.

Men er der nogen der kender et rigtig godt sted hvor naturen er rigtig smuk og anderledes til to hyggefotografer?

Havde også tænkt lidt i Skotland, Grønland eller Færøerne.
(Island har jeg været på).

Eller er der nogen der ved hvor naturen er rigtig rigtig smuk og anderledes?

Hvor ville i tage hen?

Jeg vil nok ikke flyve 12 timer når detr kun er en uge, men prisen på flybillet er ikke så vigtig.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-05-08 11:20

Norske fjorde
Fanø

Kreta, netop nu og indtil midt juni, men ikke senere, hvor det er for varmt og tørt.

Azoerne, en af de mindre kendte øer.

Centralmasivet i Frankrig, også kendt som Auverne

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-05-08 11:29

Harzen

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 310 point
Dato : 18-05-08 11:35

Glemte lige
Tarn kløften. og
området omkring Ardeche floden.

Begge steder smuk og ren natur , Rent vand i floderne, som man bader of fisker .
Også gode til kanoture. Udlejning af kano på mange campingpladser med afhentning i bil nede ad floden.
Pas på Ardeche har ret skrappe passager visse steder, medens Tarn er en ren promenade.

Længere nede af Tarn en kløften, bliver den snavset.

Og undskyld : Centrealmassivet med vulkanerne staves Auvergne.
Mest kent for skisport og Tour de France. Om sommeren behageligt klima , mange blomster og får, som malkes til de kendte oste..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-05-08 11:47

Området omkring Silkeborgsøerne, Råbjerg Mile ved Grenen. Heden, Den Gamle Hærvej

Alle skønne steder.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-05-08 11:55

Midtsverige.........hvis Du ikke har noget imod myg.

Eller Irland, gider man ikke slå teltet op en nat eller det er regnvejr er der ikke langt til nærmeste billige Bed & Breakfast.

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 19-05-08 17:08

Bliv i Danmark - lej en kano eller 2
"sejl" op af Odense kanal

overnat på Vikkelsø og andre natur campingpladser
oplev fuglelivet og den fantastisk natur

ha´ bål på stranden om aftenen og se stjernerne

Stop ved enebær odden spids - se det flotte fyr + fyrhus,

husk blot poviant - og se efter campingpladser hvor i kan tanke på vejen

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 21-05-08 10:06

Tak for hjælpen allesammen