/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Farve laserprinter
Fra : jakiil
Vist : 602 gange
100 point
Dato : 17-05-08 18:22

Hej

Hvis man skal have en ordentlig farve laserprinter hvilken skal man så købe?

Vi skal bruge den til at udskrive fakturaer m. farvelogo, brocurer m.m.

Mvh

Jane

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 18:28
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-05-08 18:38

Har selv en Brother 4050CDN duplex og i netværk, fungerer fint.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-05-08 19:33

Jeg har en Canon 5000 laserprinter og den virker perfekt. Selv billeder ser super gode ud.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-05-08 20:49

Jeg har en HP Photosmart C6280 AIO, den printer de skarpeste fotos og billede på både fotopapir og alm. papir.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 20:57

Bortset fra det IKKE er en laserprinter er den sikkert udmærket

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-05-08 22:53

I henhold til en test i der sidste mye blad Komputer for alle, er farvelaseren ganske overraskende dyrere pr farve print en blæk printeren. Bare en sidebemærkning

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-05-08 00:39

Ja det er de men ikke ret meget, og dokumenter og billeder holder bedre fra en laserprinter end en alm. blækprinter. Vi holder også bladet og Canon var en af de bedste i testen.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 18-05-08 08:38

Når du vil udskrive logoer - er det vel på brevpapir og konvolutter
Hvis du skal skrive logoer og adresser på A4 konvolutter kan du starte med at se bort fra HP
Det er desværre en af de irriterende ting de ikke gide ændre - har prøvet at påvirke dem over flere gange.
Men lav en liste over hvad den skal kunne og hvad den godt må kunne - så kan det være at vi kan give dig nogle pejlemærker ellers er de ene skud i mørket lige så godt som det næste

Kommentar
Fra : jakiil

Dato : 18-05-08 09:52

Vi skal bruge følgende:

Farve og sort/hvid print i god kvalitet.

Print på A4 og A5 (en fast bakke til hver)

Print på god/tyk papirkvalitet (ikke pap, men tykt papir i A5)

Gerne mulighed for at printe til kant (eller næsten)

Må ikke larme for meget (skal stå i et lille kontor).

Må ikke tage en krig i opvarmning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-08 14:18

Du krav kan opfyldes af en næsten hvilken som helst maskine....

Dog får du nok et problem med to (2) seperate papirbakker - der skal du op i større maskiner....

Kommentar
Fra : jakiil

Dato : 18-05-08 14:26

Jeg kan da se at der er flere HP'er der opfylder dette:

3600N (pris ca 3000-3500)
2605dtn (pris ca 3500)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-08 14:44

Ja - med diverse udvidelser....

Derfor startede jeg også med maskiner i 4-5000 kr. klassen.....

Det er der du skal op for at finde noget der klarer dine krav og samtidig kan "tåle" at blive brugt....