/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
til childatom
Fra : solgaard
Vist : 399 gange
1 point
Dato : 03-03-03 20:52

ja nu sad jeg jo ikke og læste alle tippene igennem inden jeg skrev det. grundet til at jeg gjorde det var at jeg snart har referet til det en del gange..! så nogen har åbenbart ik set det. og da ikke for at score point..!

Accepteret svar
Fra : childatom

Modtaget 11 point
Dato : 03-03-03 20:54

Der ligger en søgefunktion, hvor man kan skrive edbpriser og trykke på søg. Det tager MAX 30 sekunder.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 20:55

Har lige kigget tippene i pc'er og kunne ikke finde noget magen til..!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 21:01

ja det er rigtig der ligger 1 tip som handler om digital kamera'er hvor edbpriser nævnes..
http://www.kandu.dk/dk/tip/2482

Kommentar
Fra : childatom

Dato : 03-03-03 21:01

Tja en søgning giver 10 indenfor det sidste ½ års tid.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 21:08

Ja du har ret..! der var 13.. min fejl..! burde nok lige have tjekket mulighederne inden..! men var faktisk ikke klar over at man kunne gøre det på den måde...

Mvh

Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 21:09

Tak for svaret childatom.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 21:14

jeg gider overhovedet ikke at skændes eller noget..! og det var virkelig ikke for at score point men så er din med hoax altså lige så billig..

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-03-03 22:23

Tror sørme vi har fået en ny politimand herinde - childatom lad da Solgaard skrive hvad han vil - der kommer hele tiden nye til, og fordi du er så smart at kunne bruge søgefunktionen kunne det jo tænkes at andre ikke lige tænker over det - og finder det fint at få tingene gentaget.....

kan se du osse afpatruljerer i TIPS - tror faktisk godt de fleste ved hvad "hoax" betyder......

apropos nem point score .........

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 03-03-03 22:30

Har på fornemmelsen, det er en "ulv i fåreklæder", der er kommet igen

Undrer mig om at så "ny" bruger 1. logind 2-3-2003 kender så meget til kandu, og skal "føre" sig frem SÅ tidligt

Undrende hilsen
bantam

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 22:33

fnollerpigen. tak for det første..!
nej jeg afpatruljerer skam ikke noget..
faldt bare over det da jeg kiggede i tippene..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-03-03 22:37

Solgaard - det var nu osse childatom jeg mente - er det ikke hans tip derude om Hoax da ???

eller småsover jeg bare .......

Tjaaaa....måske Bantam.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 22:40

fnollerpigen - nåh okay jo jo det er hans tip
bare mig der ikke læser ordentlig, måske er det mig som sidder og halvsover..

Mvh
Solgaard

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-03-03 22:44

alt i orden solgaard - det hænder for selv den bedste

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 22:50

Ja nu vil jeg altså ikke virke som politimand eller noget men er det ik meningen at man svarer hvis man kan og lader spørgsmålene være hvis det er uden for ens viden..?
http://www.kandu.dk/dk/spg/12155

...?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-03-03 23:01

- det tror jeg ikke jeg er den rette til at svare på.....

det eneste jeg kan garantere dig er : her er mange typer - nogen sødere ( mere hjælpsomme end andre ) og en del ballademagere - det er altså ikke værd at forarges over alting herinde, så kan man næsten ikke lave andet.....

i det spørgsmål du henviser til, kan det da være spørgeren ligefrem har overskud til, at sætte childatom ind i det - og derudover forventer spørgeren nok heller ikke svar derfra.....

mit tip til dig er - hjælp dem du kan hjælpe og lær at se lidt gennem fingre med "de andre" - det er ikke bøvlet værd ......

Fnoller

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 23:03

ok tak

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 04-03-03 00:51

Flot sagt Fnollerpige.....thumbs up

laurenzio

ps: så du din nye udfordring til en smiley med lang næse?? (ved ikke lige hvilket indlæg det var i)

Kommentar
Fra : childatom

Dato : 04-03-03 07:55

synd livet er så kort for nogen *S*