/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ændring af filer
Fra : frk_lund
Vist : 331 gange
100 point
Dato : 17-05-08 05:47

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man ændrer en fil.. Jeg har næmli problemer med at brænde mine film ud på disc fordi det er en anden slags fil..
Nogen der har et svar på det?? :)
På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-08 06:47

Det kan du sandsynligvis godt, hvilken slags fil vil gerne ændre til hvad ? Det gratis program Super kan ændre næsten alle typer lyd og film filer: http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_encoders/super.cfm der også online convertere: http://www.zamzar.com/ jeg har brugt Zamzar før jeg hentede Super, den virker udmærket

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 08:11

Du bliver nødt til at fortælle lidt mere konkret HVAD der er problemet...

Er filnavnene for lange....
Indeholder filnavnene tegn brænderprogrammet ikke kan læse...
Hvilke "typer" film drejer det sig om (endelser)

osv....

Skriv lige lidt mere om problemet samt hvilke programmer du bruger....

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 17-05-08 16:52

Dit program virker ikke i Vista o.v.n. !!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-08 18:51

Der står intet i spørgsmålet om hverken Vista eller XP, på hjemmesiden står der: Operating Systems:    Win2k/ Win95/ Win98/ WinME/ WinNT/ WinXP, så det burde ikke komme bag på dig, og spørgeren har ikke fortalt os noget om hvilken filtype eller hvilken styresystem, selv om vi har spurgt nærmere

Kommentar
Fra : frk_lund

Dato : 17-05-08 19:00

Hmm.. Jeg er virkelig en lort til det her Hehe..
Men det er f.eks. når jeg har downloaded en film så ligger den bare i en mappe og jeg ka ikk brænde den ud. Der står at det er R00-filer eller sådan noget, og så er det bare jeg godt ku tænke mig at vide hvordan man laver dem om så jeg ka brænde dem ud på en skive

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 19:04

De skal samles først...

De hedder sikkert R00 - R01 - R02 osv....

Det er winrar filer og skal åbnes med winrar

http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Compression_and_Zip_File_Utilities/WinRAR_Download.html

Kommentar
Fra : frk_lund

Dato : 17-05-08 19:07

Hva gør jeg så når jeg har hentet det link der???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 19:08

PS...

Dit andet spørgsmål lukkes af Kandu om 5 dage.....

Du bedes gøre det selv - inden.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 19:11

Du "loader" filerne i programmet....

Da det med 99.9% sikkerhed er piratkopier du har hentet (ingen andre ville pakke film på den måde) er det desværre forbudt at hjælpe med ulovligheder - så du må prøve dig frem....

Kommentar
Fra : frk_lund

Dato : 17-05-08 19:13

Nårh.. Okay, det helt iorden.. Jeg er tæmli ny med det her, men ellers tak for hjælpen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 19:21

Selv tak...

Men luk nu dit forrige spørgsmål så du kan få en god start (og dermed hjælp) på Kandu....

Ved du ikke hvordan - hjælper vi gerne....

Annuller spørgsmålet
Fra : frk_lund

Dato : 17-05-08 19:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål