/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvor er min filer!!!?
Fra : Anna_tom
Vist : 641 gange
50 point
Dato : 16-05-08 21:31

Go'aften,

Jeg har lige tændt for min computer og kan ikke se filerne på mit skrivebord - Hvad skal jeg gøre?
Det eneste jeg kan se er mit beckham-billede, som jeg har som skrivebordsbaggrund.. :S

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 16-05-08 21:34

genstart

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-08 21:41

Hvilke "filer" - er det genvejene du tænker på ????

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-08 21:42

Hej

Er det XP kan du højre-klikke på Skrivebord og vælge "Arranger ikoner efter" og så markerer i "Vis ikoner på skrivebord"

Går ud fra at det er ikonerne du mener

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-08 21:44

Ellers gendanner du bare til en dato hvor de var der....

Kommentar
Fra : Anna_tom

Dato : 16-05-08 21:53

til klaudi

der sker ikke noget når højre klikker..

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 16-05-08 21:56

Så gendan

Kommentar
Fra : Anna_tom

Dato : 16-05-08 21:57

ok, det prøver jeg så.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 17-05-08 01:12

Hey. Hvis du ikke har fået det til at virke, så prøv at gøre følgende.

Når du kan se skribordet (uden ikoner) så kan du prøve at trykke ctrl - Alt - Delete, og så skulle joblisten gerne komme op.
Hvis du så går op i filer )øverst til venstre og trykker på Nyt job (kør), så skriver du explorer.exe
Så skulle din computer gerne komme med ikornerne, men du har som sagt garanteret fået det lavet

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 17-05-08 06:16

klik på start og skirve din fil navn i SØG. Du vil nok find din filer.
Held og lykke

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-05-08 12:33

Nogen gange når man logger på sin computer kan computeren ikke finde profilmappen for den konto man logger på, det kan kun løses ved at man genstarter sin computer og logger på igen. Jeg har dog ikke hørt om det sker for computere der ikke er i et domæne hvor man skal logge på op imod en Domæne Controller. Men ellers må du jo gøre hvad refi siger.

Kommentar
Fra : Anna_tom

Dato : 18-05-08 21:52

det virker nu... Mange mange tak for jeres hjælp :D