/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
ejendoms pensionsopsparing
Fra : sunspirit
Vist : 450 gange
20 point
Dato : 03-03-03 19:43

Er der nogen der ved om der er sikkerhed i at have en ejendomspensionsopsparing. Er der nogen der kender firmaet A/S Nordic ejendoms pension ll. Hvor man låner 50.000 som investeres i en ejendom og når man engang infrier det lån (180 måneders ydelser) svarer det til man får udbetalt et beløb der er = ejendommens værdi.???
Please jeg har endnu ikke underskrevet gældsbrevet og jeg har ikke råd til at tage dumme chancer.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-03-03 07:17

Hej sunspirit

Slå koldt vand i blodet, snak med dit lokale pengeinstitut først og se hvad de kan tilbyde. De kender både dig og din økonomi bedre end andre. Hastværk er lastværk Spil alle selskaberne ud imod hinanden og få tilbud fra dem alle sammen, husk de er til for dig og IKKE omvendt.
Du kan også læse mere om emnet på www.erhverv.toldskat.dk/Blanketter/04003.pdf

Kommentar
Fra : sunspirit

Dato : 04-03-03 07:49

Du har ret clan, men når man sidder overfor en sælger der kan sælge sand til sahara :) og bagefter når han har sat det hele igang og jeg får kolde fødder, hva så fanger bordet???