/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
hjælp
Fra : ligeham
Vist : 790 gange
300 point
Dato : 16-05-08 09:29

Hej allesammen

hvordan forkæler jeg min kone bedst? en hel dag mm. Ikke krotur

hilsen ligeham

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-05-08 09:36

Det er meget svært at svare på når man ikke kender din kone.
Nogle piger er til teater, andre til en hyggelig middag, nogle til shoppingture, andre til en gå tur i naturen, ja der er mange forskellige piger.
Du skal nok finde nogle af de ting hun kan lide, er glad for og kunne tænke sig, men får det ikke i det daglige liv. Er hun på arbejdsmarkedet kan du arrangerer en tur og talt så med chefen og sørge for at hun får fri fra arbejde. Bare dette virker som en overraskkelse og en stor glæde. Jeg har prøvet det før, hvor jeg fik konen fri fra arbejde 2 dage og så tog vi på en tur på en kro. Hun fik beskeden om morgenen inden hun tog på arbejde.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 16-05-08 09:49

Det kommer da an på hendes alder... og ønsker.

Unge og ældre kvinder har ikke samme ønsker...

For nogle kvinder, vil det være nok at du gørbadeværelse rent, vasker opg støver af, støvsuger, vasker bil mm...

Andre handler om velness, massage, god mad eller oplevelser.

Hvis du kender din kone godt - kender du også hendes ønsker og behov.

Tag dig en kold øl og tænk på de ønsker hun udtrykker - når i ligger med slukket lys inden i skal sove....

Så finder du helt sikkert selv løsningen...

De bedste ønsker for projektet..
vh ben

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 310 point
Dato : 16-05-08 10:02

Hvor lyder det dejligt

Måske kan du finde inspiration her på denne side, hvor du kan finde:

Romantisk weekendophold
Romantiske brunch steder
Romantiske restauranter
Anden forkælelse
Romantisk og gratis
Rejse romantik
Diverse romantik
Romantiske gaver
Valentines Dag
Top 5 romantiske restauranter
Bornholm
Jylland
Fyn
København
Sjælland
Top 5 romantiske weekendophold
Romantiske Kyssehoteller i verden
Lande
De Forenede Arabiske Emirater

http://www.kysseguiden.dk/

Det kan jo være svært at råde dig, ved jo ikke hvor I bor, og hvad din kone vil blive glad for. Men hvis jeg skulle forkæles en hel dag, kunne jeg tænke mig:

Morgenkaffen blev serveret, ved min kuvert en gave (som jeg havde ønsket mig) med et kærligt skrevet kort
Om formiddagen en tur til Skodsborg Kurhotel, hvor vi begge to skulle forkæles med massage, og bagefter en dejlig frokost samme sted http://www.skodsborg.dk/da/spa/behandlinger_velegnede_for_par.htm

Om eftermiddagen på shopping, hvor jeg skulle have nyt tøj til om aftenen.

Om aftenen,jeg iført mit lækre nye tøj, skal vi ud og spise på en rigtig god restaurant, gerne et sted hvor der er underholdning eller mulighed for at danse.

Ja så er jeg vist blevet træt, så vi tager hjem, hvor der selvfølgelig ligger en flaske champagne på køl.........

Rigtig god fornøjelse

Kommentar
Fra : vith

Dato : 16-05-08 10:11

Hvad med om du spurgte hende selv?

Du kunne f.eks. tilbyde hende en hel dag, hvor det er hende der bestemmer, hvad I skal lave og hvor.

Det er fint med overraskelser, men man går glip af forventningens glæde - så giv hende tid til at tænke over det og planlægge.

På den måde kan du være sikker på, at hun får lige det hun ønsker sig!

Kommentar
Fra : zith

Dato : 16-05-08 11:10

er det noget du skal være med til også??

Ellers kan du jo forære hende en tur til et ophold på sådan noget massage klinik og lign

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 16-05-08 11:18

Een dag? Nåe ja det kan man da overkomme!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-05-08 12:29

Hvad med at du laver morgenmad og fortæller hende at hun har fri og kl. 10 skal hun til frisør, have ordnet negle og derefter ud og købe nyt tøj. God mad ude om aftenen og tidligt hjem. Tidligt i seng. o.s.v.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-05-08 13:00

Når du siger ikke kro går jeg ud fra at det er jer begge to det drejer sig om.Forkæler jeg min kone, så er i ikke helt unge ,med det sprog.I skal da en tur til paris Det så jeg forleden et par havde taget til (i en udsendelse i fjerneren )og de nævnte at det ikke kostede mere end at kører over storebæltsbroen mm (de kom fra jylland) De rejste om morgenen spiste middag på Montmatra og gik tur ved Seine om eftermiddagen og hjemme igen om aftenen

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 22-05-08 09:05

Tak for svaret HelleBirgitte. bedre sent en aldrig mange tak for hjælpen vi havde en dejlig dag og nat ha en god sommer ligeham

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-05-08 09:34

Selv tak - ja sådan en "kærestedag" giver ny energi