/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvor kan man mon købe den her
Fra : return
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 15-05-08 17:59

nogen der ved hvor man kan købe en w810i skal være ny bor i Aalborg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-08 18:22

Sonofon butiken, city syd.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 15-05-08 18:31

Nu er det jo en "ældre" svend - så det er nok mere held end forstand om du finder en.....

Du må rundt i ALLE telebutikkerne....

Kommentar
Fra : return

Dato : 15-05-08 19:26

ikke meget i ku hjælpe men pyt så har da lige et tillægs spørgsmål

hvordan opsætter man sin sony ericsson til at man får leverings rapporter når man sender sms har en w890i der er ekstra point til den som kan hjælpe

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 15-05-08 19:37

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 15-05-08 20:37

hej
jeg ville da umiddelbart tro du skal gøre det i besked instillinger ellers prøv at kigge på denne side

http://www.sonyericsson.com/cws/support/products/faqdetails/messaging/w890i?cc=dk&lc=da

venlig hilsen chicapigen