/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Varelagers omsætningshastighed
Fra : Søbye
Vist : 1170 gange
10 point
Dato : 15-05-08 15:40

Jeg sidder med en opgave hvor jeg kun har (pr. år) Nettooms., vareforbrug og gennemsnitlig varelager...

Nogle som kan fortælle mig hvordan jeg finder Varelagers omsætningshastighed ud fra dem? :)

Tak!

Accepteret svar
Fra : spejder_ben

Modtaget 20 point
Dato : 15-05-08 15:52

Tja så det stå i min gamle bog så er varelagerets omsætningshastighed =Vareforbrug/varelager
måske det kan hjælpe dig?!

Kommentar
Fra : Søbye

Dato : 15-05-08 15:55

Det er perfekt! Jeg tar det :)

Tak...

Godkendelse af svar
Fra : Søbye

Dato : 15-05-08 15:56

Jeg tar det :)

Kommentar
Fra : myg

Dato : 15-05-08 17:31

Er der ikke noget med en fyr der hedder Wilson i den sammenhæng

Kommentar
Fra : Søbye

Dato : 15-05-08 23:33

Tjoo, men er det ikke mere noget med sikkerhedlager og sådan? :)