/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Brother DCP 560CN driller
Fra : bhermann
Vist : 856 gange
100 point
Dato : 14-05-08 23:16

Efter en gang paper-jam er min Brother DCP 560CN gået offline. Dvs den fremgår under kontrolpanel-->HW-->Printer med status "Fejl - offline".

Hvordan får jeg den online igen. Sikkert meget dumt og banalt, men hjælp søges?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-05-08 23:19

Prøv at geninstallere den
Det måtte vi gøre med vores

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-05-08 23:29

er du sikker på du har sat papiret korrekt i efter jam?

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 15-05-08 04:10

sørg for at åbne låget og lukke den igen. Derefter trykker du på start, eller den grønne knap :)

Kommentar
Fra : bhermann

Dato : 15-05-08 07:18

Den er både slukket og tændt igen. Låget er luket. Papiret sidder fint - har skrevet en testside ud fra printeren. Den er stadig offline, og kan ikke nås via LAN....?

Skal den virkelig geninstalleres for at komme videre?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-05-08 10:07

Bare en tanke, prøv og højreklik på ikonet for den printer og vælge "Brug printeren online", det kan man i hvert fald med XP.

Kommentar
Fra : bhermann

Dato : 15-05-08 10:11

Ja i XP, men det kan man nemlig ikke i Vista, så hvordan så?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 15-05-08 19:05

I Vista gør du det på samme måde. Ind i kontrolpanel - Under Hardware og Lyd finder du printer - Dobbeltklik din printer - En skærm dukker op - Faneblad Printer - Fjern flueben ud for Brug printer offline.

Godkendelse af svar
Fra : bhermann

Dato : 15-05-08 20:48

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-05-08 20:50

velbekomme